سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 29046
|
11:29 - 1396/06/31
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

نیروهای مسلح آماده مقابله با دشمنان هستند/ اراجیف ترامپ در راستای اهداف اسرائیل است

نیروهای مسلح آماده مقابله با دشمنان هستند/ اراجیف ترامپ در راستای اهداف اسرائیل است
استاندار ایلام گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا مشتی اراجیف بود که در راستای اهداف اسرائیل بیان شد که الحمدالله با واکنش تند نظام جمهوری اسلامی نیز مواجه شد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد رضا مروارید" استاندار ایلام در آئین رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز در ایلام برگزار شد، گفت: دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند اما به دفاع مقدس تبدیل شد و ایثار ملت و شهدا باعث ماندگاری دفاع مقدس شد.

مروارید اظهار کرد: ملت ما در ایام دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و از کیان کشور دفاع کردند و امروز این امر به مراتب بسیار بهتر از گذشته می باشد.

وی افزود: استکبار از توطئه دست بر نمیدارد و امروز هم با تحریک دست نشانده های خود تحت عناوین طالبان و داعش به ناامنی منطقه و کشور ما می پردازد.

استاندار ایلام تصریح کرد: سردار سلیمانی دیروز در بیاناتی در جمع خانواده های شهدای مدافعین حرم فرمودند "همسر شهیدی با التماس می گفت پدرم آرزوی دفاع از حرم دارد و اگر می شود در این راه او را کمک کنید" و این حال و روز همه ملت ما برای دفاع از خاک کشور است.

وی به صحبت های زشت و سخیفانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره و ابراز کرد: بازنده اصلی در برجام این رژیم جعلی و مزدور بود ولی کشور ما پیروز واقعی همه میادین است و امروز نقش ایران اسلامی در منطقه آنان را به هم ریخته است.

این مقام سیاسی در ادامه به صحبت های اخیر ترامپ در سازمان ملل اشاره و اظهار داشت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا مشتی اراجیف بود که در راستای اهداف اسرائیل بیان شد که الحمدالله با واکنش تند نظام جمهوری اسلامی نیز مواجه شد.

استاندار ایلام بیان داشت: نیروهای مسلح کشور ما همیشه آماده هستند تا دشمن را سرجای خود بنشانند.

مروارید افزود: در صورت هرگونه تجاوزبه حریم این سرزمین با تمام قوای نظامی و نیروهای مردمی با دفاع از کشور شکست های سهمگین و سنگینی را بر دشمنان تحمیل خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب