سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29032
|
08:19 - 1396/06/30
نسخه چاپی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

سکوت بر فجایع میانمار مصداق شراکت در این ظلم تاریخی است

سکوت بر فجایع میانمار مصداق شراکت در این ظلم تاریخی است
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، با صدور بیانیه ای وقوع فجایع انسانی میانمار را محکوم کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، با صدور بیانیه ای وقوع فجایع انسانی میانمار را محکوم کرده و از مسئولین دیپلماسی کشور، درخواست پیگیری موضوع از طریق نهاد های بین المللی در جلوگیری از روند این جنایات شدند.

در بخش هایی از این بیانیه چنین آمده است؛
 
 تاریخ هیچ گاه در تمام فراز و فرودهای خود، واقعه ای اینگونه تاسف انگیز و ناجوانمردانه را بخاطر ندارد. این نسل کشی وحشیانه و بی رحمانه مسلمانان میانمار به حدی فاجعه بار است که سکوت در مقابل ان مصداق شراکت در این ظلم تاریخی است.

امروز در برابر دیده گان جهانیان و در هیاهوی دموکراسی طلبی و آزادی خواهی، جمعیتی محروم و مظلوم بعلت مسلمان بودن به طرز اسفناکی در معرض وحشیانه ترین جنایات قرار گرفته اند که روح هر انسان شریف و ازادی خواه را به درد می آورد.

تاسف بار تر از ان بی تفاوتی و سکوت رسانه های غربی و مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل است که بر عمق این فاجعه می افزاید و باوجود وضع ذکر شده بهترین دستورالعمل برای ملتهای مسلمان فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر "اقدام عملی دولت های اسلامی" در برابر وقایع میانمار می باشد.
 
ما بر این باوریم که وعده الهی در قدرت یابی مستضعفین در جهان بی شک محقق خواهد شد و روسیاهی این جنایات در جهان بر چهره انهایی خواهد ماند که ادعای دفاع از صلح و حقوق بشر دارند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز همدردی و تاسف عمیق از این فاجعه وحشتناک انتظار دارد مسئولین دیپلماسی کشور، سازمان ها، نهادهای حقوقی، احزاب و تمامی افراد مربوطه در حمایت عملی از این جمعیت مظلوم و بی پناه  از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب