سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29018
|
10:07 - 1396/06/29
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور؛

70 ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام برگزار می شود

70 ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام برگزار می شود
70 برنامه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، هفته نخست ماه محرم در این استان برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، "علی کریمی"، جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام گفت: در اولین روز از هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر که جمعه هفته جاری با عنوان وحدت کلمه، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر، شوراها و طلایه داران این حوزه به صورت اجتماع سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می کنند.

وی افزود: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته خواهد بود و نمازگزاران بعد از اتمام نماز با راهپیمایی در مسیر بلوار شهید بهشتی و تجمع و قرائت بیانیه لزوم اشاعه و توجه بیش از پیش بر فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه توسط اقشار مختلف مردم تاکید می کنند.
کریمی یادآور شد: دومین روز با نام فرهنگ ایرانی اسلامی، دانش آموزان و امر به معروف و نهی از منکر با حضور ائمه جمعه و مسئولان استان ایلام با لزوم توجه دانش آموزان و اولیای مدارس به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه دخترانه علامه حلی واقع در میدان مادر ایلام برگزار می شود.
وی استقلال فرهنگی دانشگاهیان و امر به معروف و نهی از منکر را عنوان سومین روز از هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و گفت: برگزاری همایش تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و مسئولان استان برگزار می شود.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام افزود: در چهارمین روز این هفته با عنوان سلامت محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر برگزاری همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با حضور کارکنان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و فرمانداران در چهارمین روز از این هفته با عنوان سلامت محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر انجام می گیرد.
کریمی اظهار کرد: در پنجمین روز از این هفته با نام تحکیم و تعالی خانواده، آسیب های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر همایش ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با مشارکت امور خانواده و زنان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برگزار می شود.
وی گفت: حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر و در ششمین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و برنامه این روز نیز برگزاری همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، اصناف و گروه های طلایه داران است و در هفتمین روز از این هفته حمایت از عامران و ناهیان و بزرگداشت مقام شهدا و غبار روبی مزار شهدای گمنام است.
کریمی یادآور شد: به همه دستگاه های اداری، نظامی، انتظامی و سازمان ها با توجه به فرا رسیدن ماه محرم ابلاغ شده که کارکنان این نهادها یا در بین اقامه نماز ظهر و عصر و یا قبل از شروع فعالیت های اداری نیم ساعت به عزاداری و مرثیه خوانی در رثای واقعه جانسوز عاشورا بپردازند.
اول تا هفتم محرم هر سال به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و شعار امسال این هفته نیز نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی انتخاب شده است.

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب