سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29012
|
08:20 - 1396/06/29
نسخه چاپی

گزارش؛

ساخت و سازهای غیر قانونی در سایه سکوت مسئولین در چرداول

ساخت و سازهای غیر قانونی در سایه سکوت مسئولین در چرداول
ساخت وسازهای غیر قانونی در برخی نقاط چرداول یاعث خراب شدن چهره ی شهرستان شده است.

به گزارشايلام بيداربه نقل از دیار زاگرس ، وقتی اسم از ساخت وساز می آید پای قانون هم درمیان است قانون حریم شهر، کوچه وخیابان را تعیین می کند ومتولیان آن باید آن را اجرا کنند تا ظاهر شهرها وروستا وهمچنین کیفیت زندگی مردم بالا رود .

امروزه ساختمانی که در محدوده شهر یا روستایی ساخته می شود باید تمام استانداردهای لازم را داشته باشند که این ها شامل مواردی چون رعایت حریم کوچه وخیابان وهمچنین استاندارد ساختن ساختمان ها می شود که رعایت کردن این امر در ساخت وسازهای شهری و روستایی امری ضروری است.

متاسفانه در شهرستان چرداول از اینگونه موارد به فراوانی یافت می شود که نیازمند است تا اقدامی از سوی مسئولین دراین رابطه صورت گیرد.

یکی از شهروندان چرداولی طی تماس های با خبرنگار دیار زاگرس خواستار رسیدگی مسئولان به وضع او شد .

این شهروند که خواست نام او فاش نشود گفت: خانه ای درشهرآسمان آباد محله بابا مرادی که غیر قانونی گرفته شد و وارد حریم کوچه شده همچنین  باعث مسدود شدن راه خانه ما شده که مشکلاتی دراین خصوص رابرای ما به وجود آورده است

وی اضافه کرد: از سال 1388ما شکایت کردیم دوبار حکم تخریب دیوان عدالت ماده 100اوردیم اما به علت سکوت مسئولین ، این خانه تکمیل شده وهیچ ممانعت برای ساخت آن صورت نگرفته است.

این شهروند چرداولی بیان داشت:متاسفانه امروزه خانه ما از چهار طرف مسدود شده ونه گازکشی ونه برق به این خانه نمی رسد که امیدواریم مسئولین صدای ما را از طریق رسانه بشنوند وبه مشکل ما رسیدگی کنند تا مجبور به ترک خانه ومحل زندگی خود نباشیم.

 

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد