سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28960
|
09:00 - 1396/06/27
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی دهلران عنوان کرد؛

کنترل و پایش مسیر تردد زائران اربعین در دهلران

کنترل و پایش مسیر تردد زائران اربعین در دهلران
فرمانده انتظامی دهلران گفت: مسیر تردد زائران اربعین در دهلران تحت پوشش برنامه‌های پلیس قرار می‌گیرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس،" منوچهر مکی"، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار داشت: در ایام اربعین محور های مواصلاتی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی تحت کنترل و نظارت قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم در همین زمینه اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌‌های این محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تصریح کرد: پلیس راه‌های ارتباطی بین دهلران و استان خوزستان در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب‌ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم،امنیت و آرامش بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.

مکی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای نظم و امنیت در محور های مواصلاتی شهرستان دهلران استفاده می‌‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌ صورت شبانه روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌‌شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران عنوان کرد: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر خواهند شد.

مکی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش خواهد کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد