سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28952
|
06:52 - 1396/06/27
نسخه چاپی

تا پایان سال جاری؛

14 روستای ملکشاهی از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند

14 روستای ملکشاهی از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند
تا پایان سال جاری، 14 روستای ملکشاهی از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، "عباس بیرامی"، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی گفت: 15 سایت(bts) موبایل در سطح شهرستان ملکشاهی وجود دارد که از این تعداد 4 سایت غیر فعال بود که در چند روز گذشته مشکل سایت های چمز و ترشابه و حوزه سد ایلام رفع شد.

وی اظهار کرد: در ادامه تلاش ها برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی مشکل نبود آنتن موبایل دربخشی از محور ملکشاهی – مهران با نصب تجهیزات مخابراتی رفع شد.

بیرامی با اشاره به اینترنت پرسرعت در ملکشاهی افزود: تا پایان سال جاری 14 نقطه روستای این شهرستان در بخش گچی و بخش چمزی به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: استفاده بهتر و بیشتر در مسیر ملکشاهی – مهران به عنوان مسیر دوم و جایگزین زائرین اربعین نیازمند برخورداری بیشتر از ارتباطات مخابراتی، ماهواره ای و بانکی است.

وی همچنین به نصب یک دستگاه خود پرداز بانکی در ورودی روستای گنبد پیرمحمد و در مسیر زائرین اربعین اشاره کرد و گفت: برای این دستگاه خود پرداز یک میلیارد و 150میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ارتباطات استان هزینه می شود.

بیرامی در پایان گفت: استان ایلام در رتبه 13 کشوری در حوزه ارتباطات قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب