سرویس: سیاسی
کد خبر: 28867
|
12:57 - 1396/06/21
نسخه چاپی

سخنگوی دولت:

تغییراتی در سطح مدیران عالی استان‌ها در حال انجام است

تغییراتی در سطح مدیران عالی استان‌ها در حال انجام است
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

به گزارشايلام بيدار،محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: رشد اقتصادی سرمایه‌گذاری در این مدت نیز 7.1 درصد است. رشد ساختمان نیز بر همین اساس مثبت  7.1 است. 

نوبخت در خصوص تغییر برخی استانداران، گفت: در سطح مدیران عالی استان‌ها تغییراتی در حال انجام است برخی از استانداران در استان‌های دیگر مشغول کار خواهند شد این تغییرات در حال انجام است. وقت زیادی نداریم و نباید وضعیت استان‌ها را معلق نگه داریم. وزیر کشور با تأمل و با سرعت لازم این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی ضمن محکوم کردن آنچه در میانمار برای مسلمانان اتفاق افتاده است، گفت: از همه اهرم‌ها استفاده می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم کمک‌های مؤثرتری داشته باشیم. از سیاست‌های غیرتغییر جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مظلومین و محرومین بوده به ویژه مسلمانان که در میانمار این اتفاق افتاده است. واکنش متناسب از سوی مراجع مسئول جهانی اتخاذ نمی‌شود از این رو ما از همه ابزارهایمان استفاده می‌کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب