سرویس: سیاسی
کد خبر: 2880
|
11:47 - 1392/04/02
نسخه چاپی

کولی دادن احمد باطبی به همسر هشتم/کارنامه درخشان همسر هشتم+عکس

کولی دادن احمد باطبی به همسر هشتم/کارنامه درخشان همسر هشتم+عکس
احمد باطبی که در خارج از کشور خود را فعال به اصطلاح حقوق بشر می داند این روزها سرگرم مبارزه سیاسی برای آزادی ایران است.

به گزارش ایلام فردا به نقل از ماهستیم، احمد باطبی که در خارج از کشور خود را فعال به اصطلاح حقوق بشر می داند این روزها سرگرم مبارزه سیاسی برای آزادی ایران است! وی که تا قبل از انتشار عکس بحث برانگیزش در فیس بوک سابقه ازدواج با هفت زن را در کارنامه داشت این روزها مشغول کولی دادن به همسر هشتمش است.

به گزارش پایگاه حقوق انسانی و اولیه بشر [از سایت های معاند و ضدانقلاب] احمد باطبی با این کار ثابت کرد که نه تنها در عرصه سیاسی می تواند همزمان چندین پست سازمانی داشته باشد بلکه در زندگی شخصی نیز می تواند اوامر هشت همسر را رفع و رجوع کند!

 

تا پیش از این احمد باطبی در صدای آمریکا ارگان رسانه ای دولت آمریکا فعالیت می نمود، وی علاوه بر آن در چندین اتاق فکر وابسته به کاخ سفید نیز علیه منافع ایران اسلامی به آمریکایی ها خدمت می نمود؛ با اخراج احمد باطبی از صدای آمریکا وی به خدمت در اتاق های فکر وابسته به کاخ سفید ادامه داده است.

 

از سوی دیگر عباس فخرآور که دشمنی دیرینه ای با احمد باطبی دارد هر از گاهی عکس ها و مطالبی از وی منتشر می کند که البته این اقدامات از سوی باطبی نیز تکرار می شود؛ احمد باطبی در خصوص عباس فخرآور گفته بود «عباس فخرآور هیچگاه برایم آنقدر جدی نبوده که حتی به او فکر کنم ، اما حالا شرایط به صورتی تغییر کرده بازگویی پیشنه او برای افکار عمومی ، یک بار برای همیشه لازم به نظر میرسد .گفته های مخرب ، عملکرد متضاد ، اسناد صوتی و تصویری ارائه شده از سوی عباس فخرآور بارها و بارها صورت پذیرفته که لازم است جوابی در خور او منتشر شود.»

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب