سرویس: سیاسی
کد خبر: 28777
|
09:17 - 1396/06/15
نسخه چاپی

این ره به ترکستان است؛

پیام تبرئه نجومی بگیران؛ بخورید و بر ثروتتان بيافزاييد!

پیام تبرئه نجومی بگیران؛ بخورید و بر ثروتتان بيافزاييد!
اشرافيگريتان را از پادشاهان بیشتر کنید و بگذارید هر روز از خوردن بیت المال بر قطر شکم هايتان افزوده شود.

گروه سیاسی ایلام بیدار – عباس خزلی::موضوع حقوق های نجومی که از دولت یازدهم کلید خورد بازتاب گسترده ای در سطح کشور و حتی شبکه ها و رسانه های خارجی قرار گرفت.

گستردگی این موضوع تا آنجا پیش رفت که مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به حقوق های کلان اشاره و گفت: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها، انسانهای پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.

جالب اینکه علیرغم تأکید موکد رهبر معظم انقلاب در برخورد جدی با همین تعداد کم نیز شاهد تبرئه نجومی بگیران هستیم.

عباس خزلی، فعال رسانه ای در این خصوص و معضلاتی که در پس این مشکل در استان وجود دارد نوشت: اشرافيگريتان را از پادشاهان بیشتر کنید و بگذارید هر روز از خوردن بیت المال بر قطر شکم هايتان افزوده شود.

دوست و فامیل و اقوام را به کار بگماريد و به عنوان عملکرد اشتغال به خورد خلق الله دهید.

گزارش های غیر واقعی و کاملا کذب را در اختیار مطبوعات و رسانه ملي قرار دهید اصلا خود را بهترین و ناجي مردم معرفی کنید.

تبرئه نجومی بگیران در سطح کلان در حالی بوده که مسئولان ذیردست، صنعت ایلام را پیشرفته و در حدود 70 درصد فعال به مردم معرفی می کنند؛ اصلا فکر کنید این همه گزارش را مردم پذیرفتند هرچند کل مردم میدانند که حتی 5 درصد هم ازگزارشتان واقعی نیست ولی آیا روزی درمقابل خداوند وخون پاک شهدا نباید جوابگو باشید? حتما به خدا و روز قيامت و خون شهدا که اعتقاداريد? ّجنابان مدیر هر شب در برنامه محلی مانگه شو شبکه ایلام از روستاها و شهرهای مختلف استان تعدادی خانوار نيازمند را اعلام می کند که برای درمان و حتی نان خشک مشکل دارند و این را باید به گوش افرادی که نجومی بگیران را تبرئه کرده اند، رساند.

آقایان اشرافی که هر روز از عملکرد خیالی خود به مردم گزارش می دهید هزاران نفر دیگر هستند که نان شب ندارند ولی عزت نفس اجازه تماس با رسانه ملی را به آنها نمی دهد حاضرند از گرسنگی برشکم خود سنگ ببندند ولی دم برنياورند.

جناب مديرازاوضاع و احوال بازار و گراني وعدم قدرت خرید مردم که حتما خبر ندارید چرا که خرید های برخی توسط رانندگان ودستياران انجام می گیرد و هرگز در موقعی که پیاز به کیلویی شش هزارتومان رسید اصلا اطلاعی نداشند.
آیا هرگز در خیابان های ایلام یکبار پیاده عبور کرده اید و مادری که دست کودکش را در دست دارد و از اينکه نمی تواند برای کودک دلبندش یک تکه لباس یا اسباب بازی تهیه کند چه زجری را متحمل می شود ولی برخی درحال استخدام برادرخانم بچه باجناق و غیره هستید و از همان خیابان در کنار دست راننده خصوصیت با کولر روشن رد مي شوند و حتی نیم نگاهی هم به اطراف نمی اندازند.
جنابان مسئولین دستگاههای نظارتي وبازرسي شماها تا چه اندازه به وظیفه خود عمل کرده اید اگر کرده اید چرا به مردم گزارش نمی دهید و اگرنکرده اید که گناهتان بیشتر ازمديرمتخلف است.

تا حالا شده حتی درمورد یک تخلف مردم را در جریان بگذارید، شاید شما هم مردم را نامحرم می دانید می شود از مدیران استان لیستي از استخدام و نحوه استخدام وهمچنين معرف مستخدم را به مردم ارائه دهید و چنانچه سازمان بازرسی، دراختيار ندارد تا اطلاعات لازم را دراختیارشان بگذاریم ان شاءالله منتظراقدام دستگاههای نظارتی و سازمان بازرسی،خواهیم بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد