سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28636
|
08:20 - 1396/06/08
نسخه چاپی

سرپرست وزارت نیرو در گفتگو با ایلام بیدار:

پروژه آبرسانی به ملکشاهی از اولویت های وزارت نیرو است/ محدویت های مالی عامل تعویق طرح آبرسانی

پروژه آبرسانی به ملکشاهی از اولویت های وزارت نیرو است/ محدویت های مالی عامل تعویق طرح آبرسانی
سرپرست وزارت نیرو گفت: در یک راه میانبر و در مدت زمان کوتاه تر با ارائه راهکارهای منابع دیگر درصدد تآمین اعتبار این پروژه هستیم.

"ستار محمودی"، سرپرست وزارت نیرو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص مشکل آب 21 هزار از اهالی شهرستان ملکشاهی گفت: وزارت نیرو با پیگیری های نماینده مردم ایلام در مجلس از طریق سازمان برنامه و بودجه در حال تعقیب پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی است.

وی اظهار کرد: شهر ملکشاهی از معدود شهرهای استان ایلام است که پروژه آبرسانی آن شروع شده اما به دلیل محدودیت منابع اعتباری این طرح به تعویق افتاده است و این عقب ماندگی از باب کم توجهی دولت نیست؛ قراردادی برای تأمین لوله شهرهای مهم در اولویت و خارج از اعتبارات جاری با بانک ها بسته شده که پروژه شهرستان ملکشاهی از جمله این پروژه ها است.

محمودی افزود: هنوز کارهای مرتبط با این پروژه از سوی بانک و امورات قراردادی به طور کاملی به اتمام نرسیده و در همین راستا در یک راه میانبر و در مدت زمان کوتاه تر با ارائه راهکارهای منابع دیگر درصدد تآمین اعتبار این پروژه هستیم.

سرپرست وزارت نیرو ادامه داد: در مجموع در سه مرحله حدود هفت میلیارد تومان و پارسال نیز حدود شش میلیارد تومان تأمین شده است و پیگیر هستیم تا این اعتبارات هزینه پروژه شود، اعتبارات دیگر نیز همراه با لوله های پروژه تهیه شود.

وی بیان کرد: ما امیدوار هستیم با پروژه تصفیه خانه به دو سال نرسد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد