سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28629
|
07:15 - 1396/06/08
نسخه چاپی

گزارشی از اعتراض مردم ایوان به عدم دریافت قبض تلفن؛

توپی که در زمین مخابرات و پست پاسکاری می شود

توپی که در زمین مخابرات و پست پاسکاری می شود
عدم رسیدن قبوض تلفن درب منازل برخی از شهروندان و قطعی تلفن ثابت آنان توسط مخابرات باعث گلایه مندی و اعتراض شهروندان ایوانی شده است .

به گزارشايلام بيدار به نقل از  جویزر،  قطع ناګهانی تلفنهای ثابت و خطوط اینترنت پرسرعت توسط مخابرات در ایوان باعث اعتراض و گلایه مندی شدید  مردم این شهرستان شده است،تا جایی پیش رفته است که امروز شاهد حضور تعداد زیادی از مشترکان تلفن ثابت در اداره مخابرات ایوان بودیم.

این قطعی گسترده و بی سابقه به علت عدم پرداخت بدهی و بی توجهی مردم به اخطارهای این شرکت به قطع اشتراک اعلام شده است.

یکی از شهروندان ایوانی که اتفاقا مدیر یکی از دستگاه های اجرایی شهرستان است درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:متاسفانه تلفن مخل کار اینجانب توسط اداره مخابرات شهرستان ایوان قطع شده است که این امر باعث حضورم در اداره مخابرات شده است.

وی گفت:دلیل قطع تلفن را ازمتصدی جویا شدم علت آن را پرداخت نکردن قبض تلفن مطرح نموده است که عاملی که باعث شده است بنده قبض را پرداخت نکنم عدم رسیدن قبض و اطلاع از مبلغ پرداختی بوده است.

این شهروند ایوانی افزود:متاسفانه اداره پست قبض ها را درب منزل تحویل نمیدهد حتی برای انجانب پیش آمده است که مرسولات پستی را نیز،خود اداره پست تماس می گیرد جهت گرفتن مرسوله در خود اداره که این وظیفه شهروندان نیست.

 وی ادامه داد: امیدواریم این مشکل توسط مسئولان مرتفع شود.

مهندس"  جعفر باغی"؛ رییس اداره مخابرات شهرستان ایوان؛ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :در تاریخ 12/5/1396تعداد قبض 12848مشترک تحویل اداره پست شهرستان طی صورتجلسه داده شده است که بین مشترکان توزیع نماید.

وی گفت: این تعداد قبض باید توسط اداره پست تا تاریخ 23/6/1396تحویل مشترکان  داده شود چرا که مهلت پایان پرداخت قبوض  تا تاریخ 1/6/1396بوده است ،که بنا به دلایلی از جمله عدم حضور در منزل ، تغییر آدرس.... تعداد554قبض تلفن توزیع نشده است.

رییس اداره مخابرات شهرستان ایوان ادامه داد:مشترکانی که بالای 100هزار ریال بدهی داشته اند توسط این اداره قطع شد،این تعداد نیز 72ساعت قبل از قطعی توسط سیستم گویا اخطار لازم به آنان داده شده است .

"مرضیه حسینی"؛ رییس اداره پست شهرستان ایوان؛ در ادامه گفت:قبض هایی که از طرف اداره مخابرات در اختیار این نهاد قرار گرفته است توزیع شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد  امادر این بین مشترکانی هستند که پستچی شماره تلفن ثابت آنان یا کدپستی آنان را به دلایلی نمیداند همین امر باعث نرسیده شدن قبض تلفن به برخی از مشترکان  شده است.

رییس اداره پست ایوان در واکنش به عدم توزیع قبوض از سوی اداره پست در بین شهروندان  گفت: در زمینه توزیع قبوض این اداره تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در این زمینه نگرانی  و کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: در بین مشترکان افرادی هستند که به اداره پست مراجعه می کنند جهت گرفت قبضخود اما متاسفانه شاهد هستیم که قبض برخی از مشترکان توسط اداره مخابرات چاپ نشده استو در اختیار این اداره قرار نگرفته است وما وظیفه توزیع قبوضی را داریم که به دست این اداره رسیده باشد.

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد