سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28627
|
21:21 - 1396/06/07
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مسئولان باید مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند

مسئولان باید مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند
امام جمعه ایلام گفت: مسؤولان باید مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند .

به گزارشايلام بيدار، "حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، امام جمعه ایلام در دیدار با سرپرست وزارت نیرو اظهار داشت: استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور محسوب شده که باید مسؤولان توجه جدی‌تری به این منطقه از کشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی است که عنایت ویژه‌ای به استان ایلام شده و در این ایام نیز دستاوردهای نظام از سوی مسؤولان به مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: مردم باید در جریان خدمات قرار گیرند و رسانه‌ها باید بیش از گذشته در این راه بکوشند، البته در این راه تلاش‌هایی شده که باید این روند استمرار داشته باشد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نظام خدمات فراوانی را در سطح کشور انجام داده که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و این درحالی بوده که دشمنان فشارهای متعددی را بر نظام وارد کرده اما خللی در ارائه خدمات به مردم پدید نیامده است.

لطفی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد استان ایلام تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران یکی از ظرفیت‌های مهم استان ایلام محسوب شده که باید از این ظرفیت غافل نماند و مسؤولان امر در این راستا تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مرز مهران به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات بیشتر مورد استقبال زائران برای خروج قرار می‌‌گیرد که باید این خروجی دارای ظرفیت‌‌های بیشتری شود .

سرپرست وزارت نیرو نیز در این دیدار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به حوزه آب داشته و در این راستا برنامه‌های متعددی را طراحی و تدوین کرده است.

ستار محمودی افزود: توجه به بخش آب کشاورزی، آب شرب شهری و روستایی و برق استان ایلام نیز جزو برنامه‌های دولت بوده و در این زمینه نیز توفیقاتی حاصل شده است.

وی ادامه داد: اکنون سرمایه‌گذاری مطلوبی در این زمینه صورت پذیرفته و شاهد تحول در حوزه زیرساخت‌های انرژی در استان ایلام هستیم.

سرپرست وزارت نیرو گفت: اجرای طرح سامانه گرمسیری یکی از طرح‌های موفقی است که اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتمام این طرح تحولی بزرگی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته 2 هزار و 850 میلیارد تومان در حوزه آب استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

سرپرست وزارت نیرو گفت:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال 97 یکهزار و 200 میلیارد تومان دیگر نیز سرمایه‌گذاری خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد