سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28609
|
08:39 - 1396/06/07
نسخه چاپی

از قول وزیر بهداشت تا وعده بی سرانجام فرماندار؛

مجتمع سلامت دهلران؛ امیدی که تدبیر نداشت

مجتمع سلامت دهلران؛ امیدی که تدبیر نداشت
با گذشت شش ماه از وعده احداث مجتمع سلامت بعنوان رهآورد سفر وزیر بهداشت به دهلران اما تاکنون این وعده وزیر بی سرانجام مانده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسيم دهلران؛  اجرای  طرح های عمرانی، آموزشی ، کشاورزی و ...  در هر منطقه ای باعث پیشرفت و توسعه آن منطقه از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

هنگامی که قول هایی از سوی مسئولان کشوری در رابطه با انجام پروژه و یا طرحی داده می شود ناخودآگاه امید و انگیزه اجتماعی در بین مردم به وجود می آید.

بر اساس این گزارش؛ اسفند ماه سال گذشته بود که وزیر بهداشت و درمان کشور برای افتتاح چندین طرح در حوزه بهداشت و درمان و همچنین انجام چندین عمل جراحی چشم به استان ایلام و شهرستان دهلران سفر نمود.

پس از سفر وزیر بهداشت بود که پایگاه تحلیلی خبری نسیم دهلران اقدام به انتشار خبری از سید حسینعلی موسوی- فرماندار دهلران- تحت عنوان " صدور مجوز تأسیس مجتمع سلامت در دهلران" بعنوان رهآورد سفر وزیر بهداشت به دهلران نمود.

"فرماندار دهلران در آن زمان با اشاره به تأثیر احداث مجتمع سلامت در تربیت نیروهای بومی متخصص در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره و اظهار کرد که با موافقت وزیر و احداث این مجتمع موضوع تربیت نیروهای بومی و متخصص در گروه های پزشکی و سایر زیر بخش ها در بلند مدت بر طرف خواهد شد و این خدمتی بزرگ به مردم این شهرستان مرزی است."

متأسفانه پس از گذشت  شش ماه از سفر وزیر بهداشت و انتشار خبر صدور مجوز احداث مجتمع سلامت در شهرستان دهلران از سوی فرماندار این شهرستان اما هنوز اقدامی عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

با توجه به آغاز هفته دولت و افتتاح وکلنگ زنی طرح ها و پروژه های مختلف در سطح کشور و استان، فرصت بسیار مناسبی بود تا نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید در استان و شهرستان دهلران با کلنگ زنی این مجتمع علاوه بر ثبت آن در لیست پروژه های دولت تدبیر و امید و افزودن به بیلان کاری خود، خدمتی ماندگار به مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دهلران کرده باشند.

اما قرار نگرفتن پروژه احداث مجتمع سلامت در لیست پروژه های دولت تدبیر و امید در هفته دولت این تصور را در ذهن متبادر                   می سازد که نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان دهلران برنامه ای برای پیگیری این وعده وزیر بهداشت نداشته است و گویا وعده وزیر به دست فراموشی سپرده شده است.

در حالی که جوانان دهلرانی همچنان در انتظار تحقق وعده وزیر بهداشت و درمان هستند، وعده ای که با گذشت شش ماه همچنان در انتظار تدبیر دولتمردان تدبیر و امید است.

امید است که مسئولان هرچه زودتر در این خصوص پاسخگوی انتظارات و مطالبات بحق مردم باشند تا مردم از وعده های امیدوارانه دولت تدبیر و امید نا امید نشوند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد