سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28598
|
07:00 - 1396/06/06
نسخه چاپی

در پیامی؛

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) درگذشت سرهنگ پاسدار مرحوم محمد علی جعفری را تسلیت گفت

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) درگذشت سرهنگ پاسدار مرحوم محمد علی جعفری را تسلیت گفت
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار مرحوم محمد علی جعفری را تسلیت گفت.

به گزارشايلام بيدار، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار مرحوم محمد علی جعفری را تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(ما اصاب من مصيبه الاباذن الله و من يومن بالله يهد قلبه)

درود خدا بر دلاورمرداني که در طول زندگي خويش مجاهدت ، استقامت، استواري و پايداري را در پرونده زرين شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندي کشور اسلامي و عظمت ملت ايران لحظه اي نياسودند.

بي شک برادر عزيزمان، سرهنگ پاسدار محمد علی جعفری از زمره مجاهدان گمنامي بود که سالهاي جواني خويش را به مجاهدت خالصانه در کربلاهاي 8 سال دفاع مقدس و صحنه هاي پرخطر پاسداري و دفاع از انقلاب اسلامي ايران سپري نمود.

آري آن برادر رزمنده بعد از دفاع مقدس نيز در عرصه پاسداری از انقلاب و خدمت به بسیجیان حضوري فعال و مستمر داشت که این مهم براي دوستان انقلاب اميد آفرين و براي دشمنان بيم و وحشت را بهمراه داشت و مصداق بارز "ترهبون به عدوالله وعدوكم " بود.

اينجانب عروج ملکوتي آن پاسدار رشيد اسلام و سرباز وفادار ولايت را به فرمانده معظم کل قوا ، حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي "مدظله العالي" خانواده و معزز بستگان و همرزمانش تسليت عرض مي نمايم.

حضرت حق روح پرفتوحش را در نعيم مقيم و در جوار امام شهيدان و همرزمان شهيدش محشور و به خانواده محترم ، صبر و شکيبايي توام با عزت و سعادت عنايت فرمايد. ان شاءا...

رهنگ بازنشسته "محمد علی جعفری"، بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی در دوران فرماندهی سپاه ناحیه آبدانان خدمات ارزنده ای را در کارنامه خود بر جای گذشته است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد