سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28570
|
08:06 - 1396/06/05
نسخه چاپی

گزارش؛

اقدام جهادی شهرداری تهران به نام و کام مسئولان ایلامی

اقدام جهادی شهرداری تهران به نام و کام مسئولان ایلامی
پروژه احداث پارک شهر مهر در حالی توسط معاون استاندار افتتاح می شود که دولت تدبیر وامید و مسئولان استانی هیچ نقشی در آن نداشته و از اقدامات جهادی شهرداری تهران می باشد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از ملکشاهی خبر، قرار است که معاون سیاسی استاندار ایلام در جریان سفر فردا صبح به شهرستان ملکشاهی، پارک شهر مهر را افتتاح کند.

احداث پارک شهر مهر ملکشاهی از اقدامات شهرداری تهران است که دولت تدبیر و امید و مسئولان استانی هیچ نقشی در احداث آن نداشته اند ولی فردا برای افتتاح آن گرد هم می آیند.

این پروژه فردا در حالی توسط معاون سیاسی استاندار ایلام افتتاح می شود که مسئولان استانی و دولتمردان تدبیر وامید هیچ نقشی در احداث آن نداشته و هیچ اعتباری برای این پروژه تخصیص نداده اند، بلکه توسط شهرداری تهران احداث گردیده است.

در ایام اربعین سال 94، دکتر قالیباف شهردار تهران و یزدانی شهردار وقت منطقه یک و معاون اجرایی شهرداری تهران از مرز مهران بازدید کردند.

در جریان بازدید دکتر قالیباف از مرز مهران، جمعی از اهالی شهر مهر ملکشاهی و همرزمان وی با ایشان رایزنی کردند و از شهردار تهران تقاضا کردند با توجه به اینکه شهر مهر ملکشاهی دهها شهید، جانباز و رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، شهرداری تهران در راستای رفع محرومیت از این شهر مساعدت نماید.

دکتر قالیباف در این دیدار با توجه به اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر خدمات رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و مرزی است، قول مساعد داد که پروژه احداث پارک شهر مهر را پیگیری نماید و احداث این پروژه را به شهردار منطقه یک محول نمود.

شهرداری تهران در اقدامی جهادی و باهمکاری خیرین در فروردین ماه سال 95 احداث پروژه پارک شهر مهر را در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع (یک هکتار) آغاز کرد.

این پروژه توسط شهرداری تهران به پیمانکار واگذار و نظارت فنی توسط شهرداری تهران صورت گرفت و کلیه اعتبارات مورد نیاز توسط شهرداری تهران تامین گردید.

این پروژه اکنون تکمیل شده و مورد استفاده اهالی شهر مهر و سایر مردم ملکشاهی است.

آنچه که بحث برانگیز است این است که مسئولانی که هیچ اقدامی در راستای این پروژه انجام نداده و هیچ اعتباری به آن تخصیص نداده اند، فردا قیچی بدست راهی شهر مهر ملکشاهی می شوند تا این پروژه را افتتاح کنند و آن را به نام خود در خروجی رسانه ها قرار دهند.

جای بسی تامل است که اقدامات جهادی شهرداری تهران به نام مسئولان استان ایلام ثبت و ضبط شود.

آیا افتتاح کنندگان فردا نامی از دکترقالیباف و شهرداری تهران خواهند برد یا می گویند مگرازمال شخصی هزینه کرده است.

مردم فهیم و با بصیرت ملکشاهی وشهرمهر درجربان کامل اجرای این پروژه و اقدامات شهرداری تهران هستند و قدردان این اقدام خواهند بود.

فردا روز امتحان دولتمردانی است رقیب خویش رابه دروغگویی متهم می کنند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد