سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28562
|
13:04 - 1396/06/04
نسخه چاپی

نماینده حوزه انتخابیه دهلران خبر داد؛

قول وزیر ارتباطات برای توسعه زیرساخت های تلویزیونی استان ایلام

قول وزیر ارتباطات برای توسعه زیرساخت های تلویزیونی استان ایلام
نماینده حوزه انتخابیه دهلران از قول وزیر ارتباطات برای توسعه زیرساخت های تلویزیونی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، "شادمهر کاظم زاده"، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در آئین افتتاح 67 پروژه فنی صداوسیمای مرکز ایلام در محل هتل زاگرس گفت: اگر چه استان ایلام به لحاظ جمعیت یک درصد جمعیت کشور را در بر می گیرد اما از قابلیت ها و پتانسیل های زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بایستی با تلاش ها و رایزنی ها از این پتانسیل ها و قابلیت ها بیش از پیش بهره لازم و کافی را در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام برد.

کاظم زاده افزود: تولیدات اخبار در استان ایلام به لطف زائرین اربعین و عتبات عالیات چندین برابر شده و این روند می تواند ادامه داشته باشد.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران ادامه داد: بایستی تلاش شود تا نقاط کور استان که از پوشش شبکه های تلویزیونی و دیجیتال محروم هستند از پوشش مناسب برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: در راستای رفع این مشکل و تماشی فوتبال در برخی مناطق جنوب که با مشکل مواجه شده قول هایی از وزیر ارتباطات در خصوص رفع این مشکلات گرفته شده است.

کاظم زاده اشاره کرد: استان ایلام علاوه بر مرز فیزیکی از مرز معنوی نیز برخوردار است و همین موضوع باعث می شود تا صداوسیمای ملی به صداوسیمای مرکز ایلام عنایت ویژه ای داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد