سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28557
|
12:08 - 1396/06/04
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

رسانه ملی پیروز جنگ نابرابر رسانه ای نظام جهانی استکبار است

رسانه ملی پیروز جنگ نابرابر رسانه ای نظام جهانی استکبار است
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از رسانه ملی خواست تا نسبت به صداوسیمای مرکز ایلام نگاه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در آئین افتتاح 67 پروژه فنی صداوسیمای مرکز ایلام در محل هتل زاگرس گفت: استان ایلام در سطح کشور از دو ویژگی مهم و برجسته برخوردار است؛ اولین موضوع دفاع مقدس بوده که دوران طلایی و مقدسی را استان پشت سر گذاشت و امروزه به قدمگاه شهیدان تبدیل شده است.

وی دومین ویژگی مهم و برجسته استان ایلام را موضوع اربعین دانست که در طول سال زائران زیادی از استان های کشور برای سفر به عتبات عالیات از استان ایلام و مرز مهران تردد می کنند که این مهم در روزهای باقی مانده تا اربعین به اوج خود می رسد.

امام جمعه ایلام افزود: انچه که باید به آن اشاره کرد این است که رسانه ملی در برابر غول رسانه ای نظام استکبار جهانی علیرغم نبود امکانات در برابر آنها اما قهرمان و پیروز این جنگ نابرابر و رسانه ای شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمنان علیرغم همه تلاش های خود بر علیه صداوسیما اما به خاطر داشتن مخاطبان زیاد نتوانستند علیرغم همه محدودیت های فروان آن را از مدار رسالت و تبلیغ خارج کنند.

لطفی بیان کرد: رسانه های استکبار و معاند نظام اسلامی این روزها اخبار مقاومت را به خوبی پوشش نمی دهند و در بسیاری از رسانه ها نیز تنها به صورت خبری جزیی منتشر می شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما در طرف دیگر خبرنگاران متعهد و ارزشی صداوسیما علیرغم اینکه شهدا و جانبازانی را در این عرصه تقدیم کرده اند اما به خوبی اخبار و رویدادهای حوزه مقاومت را پوشش می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از رسانه ملی خواست تا نسبت به صداوسیمای مرکز ایلام نگاه ویژه ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد