سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28522
|
07:00 - 1396/06/02
نسخه چاپی

فرماندار دره شهر خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی 38 طرح هفته دولت در دره شهر

افتتاح و کلنگ زنی 38 طرح هفته دولت در دره شهر
فرماندار دره شهر گفت: این تعداد طرح با اعتباری بیش از 390 میلیارد ریال در حوزه های خدماتی، کشاورزی، عمران شهری، بهداشتی و درمانی، ارتباطی و زیربنایی به بهره برداری می رسد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر،"علی اکبر شفیع زاده"، فرماندار دره شهر گفت: هفته دولت فرصتی است برای تبلیغ عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار به مردم و بعنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

 وی با بیان اینکه در این هفته دستاوردهای نهادهای دولتی به مردم معرفی می شوند اظهار کرد: در شهرستان دره شهر نیز با همکاری ادارات و نهادها 38 طرح افتتاح و کلنگ زنی می شود.

شفیع زاده افزود: این تعداد طرح با اعتباری بیش از 390 میلیارد ریال در حوزه های خدماتی، کشاورزی، عمران شهری، بهداشتی و درمانی، ارتباطی و زیربنایی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: هزینه این طرح و پروژها با اشتغالزایی 1600 نفر از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

شفیع زاده یادآورشد: افتتاح شبكه هاي داخلي آبياري تحت فشار مزارع(ارمو،هوركول،شوهان،چمژاب)، کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب روستای ارمو، کلنگ زنی طرح گازرسانی به روستاهای (مرادآباد-مهتابی-کل سفید و بن باباجان)، کلنگ زنی خط تغذیه ماژین و نصب دستگاه CGS، افتتاح بخش جدید رادیولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، کلنگ زنی  واریانت وحدت آباد، افتتاح خانه هاي بهداشت روستايي،افتتاح سيستم هاي مخابراتي و توسعا ديتا، افتتاح پروژه هاي برق رساني(يادمان شهداء، روستاي كله جوب و مسكن مهر) از طرحهای شاخص مورد نظر در هفته دولت می باشد

فرماندار در شهر خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه ها گامی موثر در جهت توسعه، تقویت زیرساختهای اقتصادی، تقویت صنعت و کشاورزی و نیز زمینه اشتغال جوانان جویای کار شهرستان فراهم خواهد شد.

 

پایان پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب