سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28518
|
12:10 - 1396/06/01
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

اپلیکیشن پمپ بنزین یاب ویژه اربعین راه اندازی می شود/ راه اندازی دو جایگاه سوخت در نقطه صفر مرزی مهران

اپلیکیشن پمپ بنزین یاب ویژه اربعین راه اندازی می شود/ راه اندازی دو جایگاه سوخت در نقطه صفر مرزی مهران
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از راه اندازی دو جایگاه سوخت در نقطه صفر مرزی مهران خبر داد.

"علی اصغر چاغروندی"، مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه ارتباطات در ایام اربعین امسال گفت: برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه بهتر حماسه بزرگ و باشکوه اربعین به خصوص در استان ایلام که زائران از مرز بین المللی مهران تردد می کنند، انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام نیز به جهت تأمین سوخت در ایام اربعین با توجه به خیل عظیم زائران به استان و به خصوص در شهرستان مهران آمادگی کامل را در این خصوص دارد.

چاغروندی افزود: با توجه به تجارب گذشته در سال های پیش رو پیش بینی های لازم برای تأمین سوخت زائران اربعین در استان ایلام در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام اربعین میزان تردد از استان ایلام و به تبع آن مصرف سوخت نیز افزایش می باد لذا راه های مختلف برای پشتیبانی و تأمین سوخت زائران در شلوغ ترین مسیرهای استان اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: در این خصوص حتی مانورهایی در شهرستان های مهران و ملکشاهی به منظور آماده سازی و ذخیره سازی از سوی منطقه انجام و شرایط به گونه ای پیش می رود که تمامی ذخایر در حوزه مسیر اربعین ایلام تغذیه شوند.

چاغروندی اضافه کرد: همچنین برای امسال تعداد دو جایگاه سوخت ثابت در پایانه صدف در حدفاصل شهر مهران و پایانه مرزی و یک جایگاه سوخت سیار دیگر در نقطه صفر مرزی راه اندازی شده که در انها هم بنزین و هم گازوئیل عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: علاوه بر این تعداد چنج جایگاه سوخت دیگر نیز موجود است و در ایام اربعین و در مسیرهای لازم کار سوخت رسانی را انجام خواهند داد.

وی اشاره کرد: در راستای فرهنگ سازی و کارهای تبلیغی نیز اقداماتی انجام گرفته و در قالب بروشور و بنر توصیه های لازم به زائران برای سوختگیری در اولین فرصت ممکن صورت گرفته است؛ همچنین با استان های همجوار ایلام نیز هماهنگی ها برای اطلاع رسانی به موقع به زائران و تأمین سوخت آنها انجام گرفته است.

چاغروندی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام آمادگی خود را برای ورود دو برابری زائران اربعین به استان ایلام نیز آماده کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برحسب راه اندازی موکب پذیرایی از زوار اربعین این شرکت در سال های گذشته و ارائه 10 هزار پرس غذا به زائران در طول شبانه روزف امسال نیز ایستگاه های پذیرایی از زائران ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام عنوان کرد: همچنین اپلیکیشن پمپ بنزین یاب ویژه اربعین در ایلام راه اندازی می شود تا فواصل مربوط به پمپ بنزین به راحتی در اختیار زائران قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد