سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28457
|
08:11 - 1396/05/31
نسخه چاپی

1372 درخت مهریه نوعروس ایلامی؛

سبزترین ازدواج کشور در ایلام رقم خورد

سبزترین ازدواج کشور در ایلام رقم خورد
یک نوعروس ایلامی مهریه اش را 1372 اصله درخت قرار داد.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از ایلام رصد ، سبزترین ازدواج کشور در ایلام رقم خورد و یک نوعروس مهریه اش را 1372 اصله درخت قرار داد.

 "غلامرضا مهدوی" پدر این نوعروس با بیان این موضوع گفت: گرمایش کره زمین باعث شده است که زندگی برای انسان دشوار شود و هر کس هر کاری از دستش بر می آید برای تغییر این شرایط انجام دهد.

این وکیل پایه یک دادگستری افزود: در سال های اخیر شاهد رشد مادیگرایی در جامعه بوده ایم و مهریه های غیرمتعارف بسیاری را شاهد بودیم که بیشتر شبیه مسابقه سکه طلا بود، ما در خانواده تصمیم گرفتیم گام کوچکی در حمایت از محیط زیست برداریم. 

وی افزود: استان ایلام در چند سال اخیر در معرض ریزگردها قرار گرفته و زندگی مردم دچار اختلال شده است به همین دلیل باید از اقدامات محیط زیستی در راستای مقابله با آثار منفی تخریب طبیعت و کاستن از آسیب ها حمایت کرد و این اقدام تنها یک گام برای ترویج فرهنگ محیط زیستی قلمداد می شود.

دکتر مهدوی افزود: امیدوارم همه ما با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام به این موضوع مهم و حیاتی توجه بیشتری عنایت نموده و مسائٔل زیست محیطی را در میان اولویت های اساسی خود قرار دهیم.

گفتنی است اردیبهشت سال 95 «سعید سلیمانی و شیوا معتضدی» دو جوانی که در جریان فعالیت در جمعیت مردم نهاد محیط زیست «هیلو» کرمانشاه با یکدیگر آشنا شده بودند پس از تأسیس اولین مدرسه طبیعت غرب کشور تصمیم گرفتند ازدواج خود را نیز به شیوه‌ای متفاوت و در جهت حمایت از محیط زیست برگزار کنند تا الگویی برای دیگران باشند. آنها پس از کاشتن 1305 درخت که مهریه عروس بود زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب