سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 28452
|
23:02 - 1396/05/30
نسخه چاپی

سید منصور حسینی به یاران شهیدش پیوست؛

پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت درگذشت برادر راوی کتاب دا

پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت درگذشت برادر راوی کتاب دا
«سید منصور حسینی» از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پس تحمل رنج به یادگار مانده از سال ها مجاهدت در جبهه های جنگ، روز گذشته 29 مردادماه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارشايلام بيدار،«سید منصور حسینی» از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پس تحمل رنج به یادگار مانده از سال ها مجاهدت در جبهه های جنگ، روز گذشته 29 مردادماه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

وی فرزند شهید «حسین حسینی» و برادر شهید «علی حسینی» و «زهرا حسینی» راوی کتاب «دا» و خود از راویان خرمشهری راهیان نور بود که مدتی نیز در دفاع از حرم اهل بیت در جبهه های مقاومت  حضور یافت.

در پی رحلت شهادت گونه این رزمنده دوران دفاع مقدس ،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

عروج جانسوز سید منصور حسینی جانباز و رزمنده دفاع مقدس و از مدافعان حرم موجب تأثر و تأسف گردید. این برادر متعهد و انقلابی در روایتگری وقایع جنگ و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس و ارزش های جهاد و شهادت، از چهره های ممتاز و از سابقون بود که پاداش و جزای اخروی ایشان در دیوان الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب فقدان این رزمنده عزیز  که خود هم برادر شهید و فرزند شهید بوده، به خانواده معزی و همرزمانش تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت برای وی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب