سرویس: اجتماعی
کد خبر: 28451
|
15:49 - 1396/05/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

182 هزار نفر از یادمان های استان بازدید کردند

182 هزار نفر از یادمان های استان بازدید کردند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:در سال گذشته تعداد 182 هزار نفر از یادمان های استان بازدید کردند.

به گزارشايلام بيدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار کوله بار با تشریح برنامه های راهیان نور استان ایلام گفت:استان ایلام با دار بودن 420کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق در طول هشت سال دفاع مقدس  شاهد انجام عملیات های مختلف در جغرافیای خود بوده  که می توان به عملیات های هچون ؛محرم ، فتح المبن، کربلای 1 ،والفجر3، والفجر مقدماتی ،فتح میمک ، عاشورا و بسیاری از دیگر از عملیات های اشاره کرد.

وی ادامه داد:یادمان های شهدای شرهانی در شهر ستان دهلران ، نقطه ایثار در مهران ، قرارگاه حضرت امیر(ع) در ایلام ، سه راهی جند الله  و یادمان میمک از یادمان های فعال در استان ایلام می باشند.

سردار حسینی افزود:با توجه به اینکه استان ایلام در جبهه میانی قرار گرفته در فصل راهیان نور جنوب کشور به واسطه نزدیک بودن به استان خوزستان و همچنین در ایام راهیان نور غرب و شمالغرب به دلیل همجواری با استان کرمانشاه درهر دو فصل شاهد حضور کاروان های راهیان نور است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:اقداماتی در جهت کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور در حوزه اعزام های صورت گرفته که از جمله آن می توان به  اعزام  بیش از 32000در سال گذشته از اقشار مختلف استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان و خارج از استان اعزام ،اسکان بیش از 56000 نفر در سال گذشته و بازدید بیش از 182000 از  یادمان های استان بوده است.

وی برگزاری دعای عرفه در یادمان های شهداء،برگزاری سالروز عملیات فتح میمک  و یادواره شهداء ایل خزل،برگزاری یادواره ایل شوهان در منطقه عملیاتی چنگوله و برگزاری یادواره شهداء قرارگاه حضرت امیر (ع) و عملیات والفجر 10 را از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال گذشته در یادمان های دفاع مقدس عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب