سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28383
|
07:46 - 1396/05/28
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه ایلام:

۳۰ گواهینامه رانندگی در ایلام ضبط شد

۳۰ گواهینامه رانندگی در ایلام ضبط شد
رئیس پلیس راه ایلام از ضبط ۳۰ جلد گواهینامه رانندگی رانندگان متخلف که نمره منفی آنها به حدنصاب رسیده توسط ماموران پلیس راه استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس،"رضا همتی زاده" رئیس پلیس راه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ جلد گواهینامه رانندگی رانندگان متخلف که نمره منفی آنها به حدنصاب رسیده توسط ماموران پلیس راه استان ایلام ضبط شد.

وی اظهار کرد : برابر قانون چنانچه شخصی در مدت ضبط گواهینامه اقدام به رانندگی کند در حکم راننده بدون گواهینامه بوده و به مجازات آن محکوم خواهد شد.

همتی زاده افزود : رانندگانی که آستانه نمره منفی گواهینامه آنان به حد نصاب رسیده موظفند گواهینامه خود را تسلیم پلیس راهور نمایند و در صورت عدم تسلیم مدت محرومیت و مجازات آنها به میزان دو برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس راه ایلام  خاطر نشان کرد : برابر تبصره ۲ ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات در صورتی که متخلف به مدت ۶ ماه از زمان ارتکاب آخرین تخلف منجر به کسب نمره منفی  در بندهای ۱و ۲ و یک سال در بند ۳ ماده ۷  که در بالا اشاره شد مرتکب هیچگونه تخلف رانندگی  نشود کلیه نمرات منفی بلااثر خواهد شد و تخلف بعدی وی به عنوان تخلف اول او محسوب می شود.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب