سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 28360
|
13:20 - 1396/05/26
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

آزادگان در دنیا و آخرت روسفید هستند/ مکتب حسینی عامل اصلی استقامت رزمندگان بود

آزادگان در دنیا و آخرت روسفید هستند/ مکتب حسینی عامل اصلی استقامت رزمندگان بود
سردار حسینی گفت: آزادگان با رنج و مشقتی که تحمل داشتند در دنیا و آخرت روسفید هستند و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از آزادگان نیروهای مسلح با شاره به رشادت این دلاورمردان گفت: آرامش امروز مردم ارمغان رشادت ایثارگری آزادگان و خون پاک شهیدان بوده و به همین جهت این الماس های درخشان الگوی واقعی ایثار و مردانگی هستند.

وی افزود: اسارت تجربه بسیار سختی بوده اما دلاورمردان ایرانی با ایمان راسخ و ایثار بخوبی این دوران را پشت سرگذاشته و با ایستادگی خود خم به ابرو نیاوردند و حتی برای ذره ای آرامش و آسایش در زندان های بعثی حاضر نبودند برای یک ثانیه به نظام و امام پشت کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با شاره به شیطنت برخی از دشمنان اخلی و خارجی در خصوص دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ما در جبهه ها با آگاهی و اعتقاد خود در جنگ نقش آفرینی کردند و در این راه جمعی با خون خود، عده ای با اهدای عضوی از بدن و دلائرانی چون آزادگان با تحمل رنج و زخم اسارت در این راه جانفشانی کردند و اینگونه توانستیم بر دشمنی تا دندان مسلح که از سوی شرق و غرب حمایت می شد پیروز شویم و امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

سردار حسینی ادامه داد: این آزادگان با رنج و مشقتی که تحمل داشتند در دنیا و آخرت روسفید هستند و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: تمام این پیروزی ها و استقامت رزمندگان در سایه ایمان قوی حاصل شده و در امتداد مکتب حسینی می باشد.

این یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: امروز راه این دلامردان در جبهه مقاومت ادامه پیدا کره و رزمندگان ما در عراق و سوریه برای پیروزی اسلام تلاش می کنند و تا رسیدن به قله پیورزی ها دست از تلاش نخواهند کشید.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد نصرت و پیروزی نزدیک بوده و انشالله بزودی شاهد شکست دشمنان خواهیم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم از 171 آزاده سرافراز نیروهای مسلح استان ایلام تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب