سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28339
|
07:07 - 1396/05/26
نسخه چاپی

گزارشی از بی توجهی آتش نشانی به یک تماس؛

وقتی خیلی زود دیر می شود!

وقتی خیلی زود دیر می شود!
آتش نشانی به عنوان سازمانی که در مواقع بروز حوادث حضوری فعال دارند باید نسبت به نجات جان انسانها، مهار و اطفای آتش سوزی از حساسیت بالایی برخوردارباشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد،در روزهای اخیر یک دستگاه تیبا که مدت زمان زیادی نیز از تحویل آن نگذشته بود در منطقه دالاهو ایلام به دلیل نامعلومی دچار نقص فنی و در نهایت دچار اتش سوزی شد که متاسفانه با عدم حضور به موقع و سهل انگاری و یا عدم توجه آتش نشانی به تماس گرفته شده جهت کمک رسانی،  اتومبیل به خاکستر تبدیل شد.

اما سوال ایجاد می شود که در وهله اول چه دلیلی ممکن است وجود داشنه باشد تا یک خودرو که مدت زمان زیادی هم.از تحویل آن نگذشته دچار چنین نقصی شده و آتش بگیرد? و دیگر انکه آتش نشانی که وظیفه دارد به هر تماس تلفنی سریعا ترتیب اثر داده و در محل وقوع حاضر شود به در خواست کمک کردن یک شهروند برای کمک و رفع مشکل بی توجه بوده و ترتیب اثری داده نشود?!

ا "دانیال محمد زاده" مالک خودرو خسارت دیده در گفتگو با ایلام رصد گفت: پس از برگشت از منطقه دالاهو به سمت ایلام متوجه شدم که چراغ هشدار خودرو روشن شده، پس از توقف و سعی در خنک کردن ماشین متوجه دود ناشی از کاپوت شدم ! وقتی کاپوت را بالا زدم و سعی در خاموش کردن آن را داشتم ناگهان آتش گرفت،

وی اظهارکرد: همان لحظه با آتش نشانی تماس گرفتم و در خواست کمک کردم اما با گذشت دقایقی طولانی هیچ خبری نشد. پس از تماس مجدد و در خواست دوباره کمک پاسخ داده شد که: به درستی متوجه نشده اند و گمان کرده اند  که درختی دچار آتش سوزی شده !!

وی افزود: پس از اینکه تماس بنده تمام شد دیگر چیزی از اتومبیل نمانده بود و به خاکستر تبدیل شد و پس از خاکستر شدن ماشین تازه آتش نشانی حضور یافت و به نحوی می شود گفت که این اتفاق را مدیون آتش نشانی با اقدام به موقع آنان هستم!

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد