سرویس: سیاسی
کد خبر: 28337
|
11:54 - 1396/05/25
نسخه چاپی

عضو شورای مرکزی جمنا:

اگر سران فتنه از حصر خارج شوند دست قوه قضاییه برای محاکمه آن‌ها باز خواهد بود

اگر سران فتنه از حصر خارج شوند دست قوه قضاییه برای محاکمه آن‌ها باز خواهد بود
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر سران فتنه از حصر خارج شوند دست قوه قضاییه برای محاکمه آن‌ها باز خواهد بود و و بررسی قوه قضاییه خیلی به نفع آن‌ها نخواهد بود.

به گزارشايلام بيدار،"محمد صالح جوکار"،عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های اصلاح‌طلب در خصوص بیماری سران فتنه اظهار داشت: این افراد با توجه به سوابقی که داشتند امروز با رأفت و عطوفت نظام اسلامی مواجه شده‌اند.

وی افزود: گناه این افراد بخشودنی نیست چرا که علیه امنیت ملی، منافع کشور و مردم شمشیر کشیدند و حصر آن‌ها ناشی از نگاه محبت آمیز نظام است اما اینکه عده‌ای برای شکستن حصر کمپین راه‌اندازی کنند جنبه فشار بر روی نظام و نهادهای مرتبط با مسئله حصر را دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر این افراد از حصر خارج شوند دست قوه قضاییه برای محاکمه آن‌ها باز خواهد بود و اگر تا الان محاکمه‌ای انجام نشده به این دلیل بوده که حداقل کیفر خواستی تا به امروز ارائه نشده است.

جوکار عنوان کرد: اگر این افراد از حصر خارج شوند قوه قضاییه به اتهامات این افراد رسیدگی خواهد کرد و بررسی قوه قضاییه خیلی به نفع آن‌ها نخواهد بود و به نظر من اگر بنا بر محاکمه این افراد شد، محاکمه باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان اتهامات قرار گیرند و بدانند که این‌ها چه ظلمی در حق کشور کردند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد