سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28324
|
11:27 - 1396/05/25
نسخه چاپی

در جلسه ستاد احیا استان تاکید شد؛

لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر
جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس اهمیت این موضوع را بیشتر کرده و لازم است برنامه ریزی مناسبی برای بزرگداشت هفته احیا فرضیه امر به معروف و نهی از منکر صورت بگیرد.

وی ادامه داد:در خصوص عفاف و حجاب برنامه های مناسبی توسط ستاد احیا برگزار شد و البته باید کماکان برای مقابله با بی حجابی برنامه ریزی کرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد:بد حجابی یک توطئه طرح‌ریزی شده با چراغ سبز نظام سلطه بوده و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این ناهنجاری اجتماعی بسیج شوند.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نیز در این جلسه گفت:هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال از 31 شهریور تا 6 مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در استان ایلام آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد:برای این هفته برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده و لازم است تا دستگاههای مختلف استان برای بزرگداشت هفته امر به معروف همکاری و هماهنگی با ستاد احیا به عمل آورند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برگزاری نشست های مختلف،برنامه های متنوع فرهنگی و همچنین مسابقات ویژه این هفته را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه اعضا نظرات خود را در خصوص چگونگی بزرگداشت هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب