سرویس: ورزشی
کد خبر: 28247
|
00:06 - 1396/05/22
نسخه چاپی

در پی محرومیت شجاعی و حاج صفی از فوتبال ملی صورت گرفت؛

حمایت بسیج ورزشکاران از اقدام وزارت ورزش و جوانان

حمایت بسیج ورزشکاران از اقدام وزارت ورزش و جوانان
بسیج ورزشکاران ایلام با صدور بیاینه ای حمایت خود را از تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر محرومیت شجاعی و حاج صفی از تیم ملی فوتبال اعلام کرد.

به گزارشايلام بيدار، بسیج ورزشکاران ایلام با صدور بیاینه ای حمایت خود را از تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر محرومیت شجاعی و حاج صفی از تیم ملی فوتبال اعلام کرد.

متن این بیاینه بدین شرح است:

حضور دو بازیکن تیم ملی فوتبال در مقابل نماینده فوتبال اسرائیل صدای جامعه ورزش را درآورده بوده تا جایی که با صدور بیانیه های مختلف خواستار برخورد فدارسیون با این دو بازیکن خاطی بودند.

داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه ای از محرومیت این دو بازیکن در تیم ملی خبر داده و اعلام کرده شجاعی و حاج صفی در فوتبال ملی کشور دیگر جایی ندارند.

اما این اقدام معاون وزیر به مذاق برخی سیاسیون اصلاح طلب و طرفداران آنها خوش نیامده و با حضور گسترده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و حقیقی سعی در منصرف کردن این حرکت وزارت ورزش دارند تا جایی که پای نهادهای بین المللی مرتبط را به میان آورده اند.

جامعه بسیج ورزشکاران ضمن تقدیر و اعلام حمایت از این اقدام در خور توجه وزارت ورزش خواستار ایستادکی در مقابل هجمه این افراد است.

در جواب این عده قلیل که به هرنحوی در صدد مقابله با کشور و نظام هستند می گوییم که اگر شما دلسوز نظام و کشور هستید موضوعات مهم تر از این نیز وجود داشته که می توانید به ان بپردازید و بدانید که اسارئیل دمشن شماره یک مقاومت بوده و این دشمن خط قرمز نظام و انقلاب می باشد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب