سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28244
|
10:58 - 1396/05/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

شهید حججی با شهادتش صحنه کربلا را تداعی کرد

شهید حججی با شهادتش صحنه کربلا را تداعی کرد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:حوادثی که اتفاق می افتد به دلیل بزرگ بودن انقلاب به دلیل اهمیت نظام جمهوری اسلامی و نقش محوری رهبر انقلاب، نقش تعیین کننده ای دارند.

به گزارش ايلام بيدار به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛ سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزار شد، گفت: امروز ما در مقطعی از تاریخ زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی هم در کشور هم در منطقه و هم در جهان اثر گذار است.

وی عنوان کرد: حوادثی که اتفاق می افتد به دلیل بزرگ بودن انقلاب به دلیل اهمیت نظام جمهوری اسلامی و نقش محوری رهبر انقلاب، نقش تعیین کننده ای دارند.

 سردار حسینی با اشاره به شهدات شهید مدافع حرم "محسن حججی" بیان کرد: شهید حججی با شهادتش یک بار دیگر صحنه کربلا را زنده کرد و راه درست را به همه دنیا نشان داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان افزود: در محور مقاومت قدرت، عظمت، اقتدار به جهان مخابره ، و شهادت یک جوان در نقطه ای از محور مقاومت به دلیل بزرگ بودن و اثر گذار بودن انقلاب جهانی می شود.

وی ادامه داد : لحظه اسیر شدن و به شهادت رسیدن این جوان عزیز صحنه ای از ورود فرماندهان و شهیدان دوران مقدس را تداعی کرد را به همه دنیا نشان داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه این مراسم گفت:هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها بوده و  همچنین نو آوری در اجرای برنامه ها، چابکی، نگاههای بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاکها رده های برتر می باشد.

وی افزود:اشراف داشتن وابسته به آمار نیست بلکه باید برنامه‌های اجرایی بطور واقعی اثرگذار باشند و نیروهای سپاه باید براساس برنامه ریزی تلاش کنند وظایف خود را بدرستی انجام دهند تا اهداف سازمانی حاصل شود.

در پایان این مراسم از رده های موفق سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در سال 95 با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب