سرویس: سیاسی
کد خبر: 28211
|
13:54 - 1396/05/20
نسخه چاپی

سردار پاکپور:

انتقام خون سرخ شهید حججی را خواهیم گرفت

انتقام خون سرخ شهید حججی را خواهیم گرفت
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت شهید محسن حججی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت شهید محسن حججی عضو لشکر 8 نجف اشرف در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری).

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه‌های استوار سبزپوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.

پاسدار شهید محسن حججی از پاسداران فداکار نیروی زمینی سپاه، شهیدی که گلوی او را همچون سرور و سالار شهیدان بریدند تا چهره مصمم و مقاومش را از دیدگان مردم جهان بپوشانند، به همرزمان شهیدش پیوست.

محسن عزیز، چه صحنه زیبا و باصلابتی آفریدی وقتی حرامزادگان تو را با تمام حقد و کینه به قتلگاه می‌بردند ولی چشمان پرفروغ و سینه ستبرت با تمام وجود صدا می‌زد که ما همانند پیشوایمان حسین‌بن علی(ع) تن به ذلت نمی‌دهیم، همانند علمدار کربلا می‌گفتی "اجازه نزدیک شدن به حریم حرم را نمی‌دهیم".

محسن جان، به تو اطمینان می‌دهم همرزمانت در لشکر 8 نجف و نیروی زمینی سپاه همان‌طور که در تمام صحنه‌ها برای ایجاد امنیت مردم عزیزمان و برای دفاع از حریم حرم آل عبا سر از تن نشناخته و شبانه‌روز در این راه فداکاری و دفاع می‌کنند، برای انتقام از خون سرخ تو نیز چشم نبسته و آنها را به‌سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

اینجانب شهادت آن پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مقام معظم رهبری ، پدر، مادر، همسر، فرزند و همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شما صبر و اجر الهی درخواست می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب