سرویس: ورزشی
کد خبر: 28209
|
13:35 - 1396/05/20
نسخه چاپی

با حضور 600 نونهال؛

مسابقات کشتی آموزشگاه‌های کشور در ایلام آغاز شد

مسابقات کشتی آموزشگاه‌های کشور در ایلام آغاز شد
مسابقات کشتی آموزشگاه های کشور با حضور 600 ورزشکار از 29 استان در 2 بخش آزاد و فرنگی در مجتمع ورزشی قلاویزان برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین افتتاحیه این مسابقه ها گفت: 34 امین دوره مسابقه های قهرمانی کشتی نونهالان آموزشگاه های کشور با حضور 600 کشتی گیر در شهر ایلام برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه ها با حضور 600 ورزشکار از 29 استان در 2 بخش آزاد و فرنگی طی روزهای جمعه و شنبه در مجتمع ورزشی قلاویزان برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش  ایلام با بیان اینکه از هر استان در 2 رشته آزاد و فرنگی هشت نفر در چهار وزن شرکت می کنند، یادآور شد: امروز جمعه رقابت های چهار وزن اول رشته های آزاد و فرنگی برگزار و رقابت های چهار وزن دوم نیز روز شنبه برگزار خواهد شد.
اسلامی تاکید کرد: از نظر اسکان ورزشکاران و کادر فنی مشکلی وجود ندارد و طبق هماهنگی های انجام شده محل اسکان ورزشکاران خوابگاه های دانشگاه ایلام در نظر گرفته شده و عوامل اجرایی نیز در خوابگاه های دانشگاه آزاد مستقر می شوند. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: در تلاشیم میزبانی مسابقه ها به بهترین شکل صورت گیرد و تا بتوانیم میزبانی رقابت های دیگر ورزشی را از ابعاد ملی و بین المللی کسب کنیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد