سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28204
|
07:34 - 1396/05/19
نسخه چاپی

فرماندار دهلران خبر داد؛

اختصاص 37 میلیارد اعتبار برای تجهیز و آماده سازی مرز چیلات

اختصاص 37 میلیارد اعتبار برای تجهیز و آماده سازی مرز چیلات
فرماندار دهلران گفت: امسال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان 17میلیارد ریال و از محل توازن منطقه ای نیز 20میلیارد ریال برای مرز چیلات اختصاص یافته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، سید حسینعلی موسوی فرماندار شهرستان دهلران در جمع اصحاب رسانه دهلرانبا اشاره به خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان دهلران اظهار کرد: سرمایه گذاری های کلان دولت در حوزه های نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی شهرستان نشان از عزم و توجه جدی دولت به ظرفیت های این شهرستان در جهت رشدو توسعه است.

فرماندار دهلران به اقدامات دولت در حوزه راه های شهرستان و اعتبار 120 میلیاردی این حوزه در کمیته برنامه ریزی سال جاری اشاره و افزود: تعریض مسیرها،حذف نقاط حادثه خیز،روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی از این اعتبار انجام می شود.

وی با اشاره به جاده چمسرخ که از مطالبات مردم است، گفت:دولت و مدیریت ارشد استان در این زمینه تلاش های لازم را داشته و در سال گذشته به قرارگاه خاتم واگذار شده و این پیگیری ها همچنان برای از سر گیری عملیات اجرایی این مسیر ادامه دارد و امیدواریم در آینده شاهد آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروزه باشیم.

موسوی عنوان کرد: اجرای پروژه چهاربانده کردن محور دهلران به اندیمشک و تعریض محور دهلران به مهران و روکش آسفالت مسیر کاور به زرین آباد از دیگر اقدامات حوزه راه های شهرستان است.

وی با اشاره به  افزایش اعتبارات بیش از 100درصدی شهرستان یادآورد شد: در سالجاری  اعتبارات شهرستان 400میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته از رشد بیش از 100درصد برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران به نقش و اهمیت بازارچه مرزی چیلات و مطالبات مردم در این حوزه و پیگیری مدیریت ارشد استان ونمایندگان برای این مهم نیز اشاره و خاطر نشان ساخت: بسیاری از زیر ساخت های از جمله،راه دسترسی،برق،فیبرنوری و آسفالت قسمتی از مسیر آن انجام شده است.

فرماندار دهلران گفت: امسال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان 17میلیارد ریال و از محل توازن منطقه ای نیز 20میلیارد ریال برای مرز چیلات اختصاص یافته است و درآینده نزدیک با توجه به تصویب این بازارچه در هیئت دولت ایران و عراق با حضور مقاماتی از استان های همجوار در عراق و مسئولان استان نشستی برای بازگشایی رسمی این مرز و تسریع در عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

موسوی عمران شهری را یکی از اولویت ها و دغدغه های شهرستان ذکر کرد و گفت:امیدورایم با همت شورا و شهردار شاهد ارتقاء عمران شهری،مبلمان شهری و توسعه فضاهای سبز و اماکن تفریحی برای مردم باشیم.

وی انتخابات را عرصه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود دانست و با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات در واقع برنامه ها وسیاست های دولت تدبیر و امید را برای چهار سال دیگر انتخاب کردند و با رای خود خواستار ادامه خط مشی دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها هستند و در این راستا وظیفه مسئولان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم سنگین تر است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد