سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28161
|
15:53 - 1396/05/16
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

رمز ماندگاری نظام رابطه مستحکم مردم با ولایت است

رمز ماندگاری نظام رابطه مستحکم مردم با ولایت است
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر اجرای برنامه‌های چله انقلاب بر محوریت ماندگاری انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "قدرت الله کریمیان"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست ستاد سیاستگذاری رسانه ای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بهمن سال ۹۷ گفت: پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن ماه سال 1357 تحولي عظيم و شگرف محسوب می شود که باعث چشم همه جهانیان را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: با گذشت قریب به چهل سال از عمر بابرکت این نظام مقدس و علیرغم توطئه های استکبار جهانی برای براندازی نظام اما این انقلاب با صلابت در مسیر خود گام برمی دارد و هر روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: امروزه صدای انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقمام معظم رهبری در اکثر مناطق دنیا شنیده می شود و بیداری اسلامی نشأت گرفته از همین قیام مردم ایران در سال 57 است.

کریمیان ادامه داد: حال پس از گذشت سه دهه و در آستانه چله انقلاب، هنوز هم بسياري از ابعاد اين انقلاب براي جهانيان و حتي مردم اين مرز و بوم ناشناخته مانده است.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های چله انقلاب بر محوریت ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: بایستی در نشست ها و همایش ها اصول هفتگانه مکتب امام خمینی (ره) که توسط حضرت آقا در حرم مطهر امام راحل بیان شد در بین آحاد جامعه تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام،اسلام را به عنوان ایده حاکمیت و ولایت را به عنوان مهندسی نظام یاد کرد و گفت: رابطه مستحکم مردم با ولایت باعث ماندگاری نظام شده است.

کریمیان بیان کرد: این اصول باید در کنار همدیگر تبیین شوند و چنانچه جدا از هم باشند خطر تحریف را تشدید می کند.

وی عنوان کرد: باید خدمات انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود چرا که بازگو کردن این خدمات به به منزله ماندگاری انقلاب است که منجر به رضایتمندی مردم نیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب