سرویس: ورزشی
کد خبر: 28087
|
10:11 - 1396/05/14
نسخه چاپی

واکنش بسیج ورزشکاران ایلام به حضور بازیکنان ایرانی در مقابل اسرائیل:

منش پهلوانی ایران حمایت از مظلومان فلسطین است/ لزوم برخورد جدی فدارسیون با شجاعی و حاج صفی

منش پهلوانی ایران حمایت از مظلومان فلسطین است/ لزوم برخورد جدی فدارسیون با شجاعی و حاج صفی
بسیج ورزشکاران استان ایلام در محکومیت حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، بسیج ورزشکاران استان ایلام در محکومیت حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

کمتر فردی پیدا در جهان پیدا می شود که از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل بی خبر بوده و نسبت به آن واکنشی نشان نداده و یا با اقدامی همچون تظاهرات حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام نکرده باشد.

اسرائیل جنایتکار این رژیم غاصب با حمله به شهرها و اراضی فلسطین از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و در این بین کودکان و زنان بیگناهی نیز از بین رفته اند.

در سال های اخیر افراد و گروه های صلح طلب اعم از مسلمان و غیرمسلمان  با هرعنوان و اقدامی سعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین داشته اند.

ورزش به جهت روحیه جوانمردی و پهلوانی که داشته همواره محلی برای حمایت از کودکان و زنان فلسطینی بوده و ورزشکاران جهان الخصوص پهلوانان ایرانی سعی داشته اند با عدم حضور در مقابل این رژیم غاصب ضمن اعلام انزجار با صهیونیست مرحمی بر زخم های بی پایان فلسطین باشند.

جوانان ورزشکار ایرانی ثابت کردند که ایران فقط یک پوریای ولی ندارد که به خاطر یک ارزش اخلاقی بالاتر، از مدال و قهرمانی می‌گذرد و  این ارزش در وجود ورزشکاران است که داوطلبانه در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی می‌ایستند و حتی آرزو می‌کنند که در این صحنه‌ها به جای مدال، با در دست گرفتن اسلحه، جان خود را برای دفاع از فلسطین بدهند.

اما در روزهای اخیر حضور احسان حاج صفی و مسعود شجاعی دو بازیکن تیم ملی فوتبال که در یکی از تیم های یونان بازی می کنند در مقابل نماینده رژیم سفاک اسرائیل قلب همه دردمندان و حامیان ملت فلسطین را بدرد اورد.

حضور این دوبازیکن در حالی بوده که شاهد حمایت ورزشکاران مطرح دنیا از این ملت مظلوم بوده ایم بارها با عدم حضور خود در مقابل نمایندگان این رژیم ندای حمایت از مظلومان فلسطینی را سر داده اند.

بسیج ورزشکاران استان ایلام ضمن محکومیت حضور این دو بازیکن در مقابل نماینده رژیم کودک کش اسرائیل اعلام می کند که منش پهلوانی جوانان ورزشکار ایران حمایت از فلسطین بوده و این دو بازیکن نمی توانند با حضور خود تابوشکن این حمایت باشند و در سالیان آتی نیز شاهد حمایت بیش از پیش قهرمانان ایرانی در میادین ورزشی از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

در پایان امیدواریم فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی با اقدامی انقلابی با این دو بازیکن برخورد لازم را صورت دهد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب