سرویس: سیاسی
کد خبر: 27863
|
13:29 - 1396/05/04
نسخه چاپی

شریعتمداری: پرونده هسته‌ای باید از دولت گرفته شود

شریعتمداری: پرونده هسته‌ای باید از دولت گرفته شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اگر قرار باشد پرونده هسته‌ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند به طور قطع با خسارات‌ بیشتری روبه رو خواهیم بود، گفت: باید پرونده از دست دولت خارج و به هیأت کارشناسان برجسته و متخصصین ورزیده سپرده شود.

به گزارشايلام بيدار، "حسین شریعتمداری"، مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه طی 4 سال گذشته دولت به وضوح نشان داده که توان و تخصص لازم را برای ورود به پرونده هسته‌ای کشورمان نداشته است، اظهار کرد: دولت طی این مدت با وجود اینکه بیشترین ظرفیت و امکانات نظام را به پای برجام ریخته و هزینه کرده است، هیچ دستاوردی درپی نداشته است.

وی افزود: دولت ادعا می‌کرد برجام باغ میوه‌ای است که سیب و گلابی‌های آن بعدا می‌رسد، اما حالا معلوم شده است که این سیب و گلابی‌ها گندیده و بیماری‌زا و خسارت‎ آفرین است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اگر قرار باشد پرونده هسته‌ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند قطعا ما با خسارت‌های بیشتری روبرو خواهیم بود، گفت: بنابراین باید پرونده از دست دولت خارج و به هیئتی مرکب از کارشناسان برجسته و متخصصین ورزیده سپرده شود که البته افرادی از دولت هم می‌توانند عضو این هیئت باشند ولی اداره امور آن نباید در اختیار دولت باشد؛ چراکه 4 سال برای بروز ناتوانی و عدم تخصص دولت کافی است و آزموده را آزمودن خطاست.

شریعتمداری در پایان عنوان کرد: اگر دولت با در نظر گرفتن «انصاف» یک مرور گذرا به وعده‌هایش درباره برجام و تعریف و تمجیدهایش از آن داشته باشد و آن را با آنچه امروز به دست آوردیم مقایسه کند، خودش هم اذعان می‌کند که توان لازم برای انجام این کار را نداشته است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد