سرویس: ورزشی
کد خبر: 27827
|
12:07 - 1396/05/03
نسخه چاپی

مدافع ارمنی زیر بار جدایی نرفت؛

پیشنهاد باشگاه استقلال به مگویان؛ ۲۰۰ هزار دلار مطالباتت را بگیر و برو!

پیشنهاد باشگاه استقلال به مگویان؛ ۲۰۰ هزار دلار مطالباتت را بگیر و برو!
مسئولان باشگاه استقلال به مدافع ارمنی پیشنهاد کردند تا با دریافت مطالبات سه فصل پیش خود به صورت یکجا از این باشگاه جدا شود.

به گزارشايلام بيدار، بعد از پیوستن مجتبی جباری و سرور جباروف به استقلال و حضور محسن کریمی در لیست بازیکنان بالای بیست و سه سال این باشگاه علیرضا منصوریان مجبور شد نام دو بازیکن را برای خروج از فهرست آبی‌پوشان به باشگاه ارائه کند. به همین دلیل نام محسن کریمی و هرائر مگویان برای خروج از فهرست تیم استقلال به باشگاه ارائه شد و در وهله اول قرارداد محسن کریمی برای دو فصل دیگر تمدید و پیشنهاد جدیدی به مدافع ارمنی ارائه گردید.

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته با ادموند اختر مدیر برنامه‌های مگویان مذاکره کرده و به وی پیشنهاد کردند که وی مطالبات سه فصل اخیر خود را از استقلال به صورت یکجا دریافت کند و سپس قراردادش را با آبی پوشان فسخ نماید. مطالبات مگویان از استقلال طی سه فصل گذشته مبلغی حدود دویست هزار دلار است که استقلالی‌ها قبول کردند این مبلغ را به صورت یکجا به این بازیکن پرداخت کنند البته  ادموند اختر زیر بار این موضوع نرفت و تاکید کرد که این بازیکن در ابتدای فصل نقل و انتقالات از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشته و حالا زمان مناسبی برای فصل قرارداد وی نیست. به همین علت قراردادش را فسخ نخواهد کرد و خواهان ادامه حضور مگویان در استقلال است. از طرف دیگر استقلالی‌ها تا فردا فرصت دارند تکلیف مگویان را مشخص کرده و اسامی را به سازمان لیگ اعلام کنند. این در حالی است که قرار است اختر تا پایان ساعت اداری امروز مجددا با مسئولان استقلال در این زمینه صحبت کند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد