سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27795
|
19:04 - 1396/05/02
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

متلاشی شدن باند سرقت خودرو در ایلام

متلاشی شدن باند سرقت خودرو در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری اعضای یک باند سارق خودرو در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ حمید فتاحی"، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهر ایلام، مراتب بصورت ویژه در دستور کار واحدهای تجسس کلانتری ها قرار گرفت.

وی اظهار کرد : مأموران تجسس کلانتریهای ۱۲ و ۱۵ شهر ایلام با تلاش شبانه روزی توانستند یک باند سارق خودرو و موتورسیکلت و دو مخفیگاه آنها را شناسایی کنند.

فتاحی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در دو عملیات غافلگیرانه همزمان ۴ متهم دستگیر و تحویل قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد: در این مأموریتها تعداد ۴ نفر سارق حرفه ای که بصورت باندی عمل می کردند دستگیر وتعداد۲۴ سرقت کشف شد.

وی ادامه داد : همچنین در این مأموریت تعداد ۳دستگاه خودرو وتعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقت شده کشف شده است.

فتاحی در ادامه با اشاره به مخدوش شدن پلاک برخی خودرو های مسروقه توسط سارقان وانجام سوء استفاده های مختلف، از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرنوع مخدوش شدن وتغییر در پلاک خودروها، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ ویا با مراجعه حضوری به یکی از مقرهای پلیس اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته واز موارد سوء جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان تأکید کرد : بنابر اعتراف سارقان، خودرو های فاقد تجهیزات ایمنی ضدسرقت وپارک شده در نقاط خلوت وتاریک مورد سرقت قرار گرفته اند لذا از همشهریان خواست با رعایت نکات وتوصیه های پلیس از جمله نگهداری خودرو در پارکینگ، تجهیز نمودن به دزدگیر و... نسبت به پیشگیری از سرقت توجه جدی کنند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب