سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27736
|
13:08 - 1396/04/31
نسخه چاپی

در پی افزایش تعرفه کمیسیون صورت گرفت؛

تجمع اعتراضی رانندگان مسافربر در مقابل فرمانداری مهران

تجمع اعتراضی رانندگان مسافربر در مقابل فرمانداری مهران
جمعی از رانندگان ون مسافربر شخصی مقابل فرمانداری شهرستان مهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران؛ جمعی از رانندگان ون مسافربر شخصی مقابل فرمانداری شهرستان مهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این رانندگان در گفتگو با خبرنگار ما نسبت به افزایش تعرفه کمیسیون توسط دفتر شرکت مسافربری در پایانه معترض بوده خواستار نظارت بیشتر دولت بر این مهم شدند.

این رانندگان معتقدند بیش از 40 خودرو ون در پایانه مرزی مشغول فعالیت هستند که در گرمای بالای 50 درجه تنها برای کسب روزی حلال بیشترین زحمات را متحمل می شوند اما شرکت مسافربری بیشتر از آنچه که حق آن شرکت است کمیسیون دریافت می کند.

آنها ادامه دادند: خودروهای ونی که در اختیار آنهاست مستقیما مسافران را از مرز مهران به قم می رساند و مانند برخی خودروهای سواری نیست که اقدام به خرید و فروش مسافر می کنند.

این رانندگان اضافه کردند : متاسفانه به دلیل عدم نظارت دولت بر شرکت مسافربری برخی روزها حتی اجازه ورود به مرز به آنها داده نمی شود .

رانندگان همچینی ادامه دادند :که دولت به خودروهای عراقی اجازه میدهد از عراق وارد ایران و حمل و نقل مسافر کنند اما برای رانندگان خودروهای ون که همگی بومی مهران هستند مانع تراشی میکند.

آنها می گویند خواسته ما از مسئولان این است که نظارت کافی بر شرکت حمل و نقل مسافر داشته باند تا خودسرانه کمیسیون های مربوطه را افزایش ندهند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب