سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27686
|
08:22 - 1396/04/28
نسخه چاپی

اختصاصی ایلام بیدار؛

وقتی کوپن "جلال" رو می شود

وقتی کوپن "جلال" رو می شود
کمتر از دو سال از عمر مجلس دهم گذشته و عملکرد نمایندگان مجلس و وزن آنها در بین صاحبان قدرت در مرکز مشخص شده است.

گروه سیاسی ایلام بیدار::کمتر از دو سال از عمر مجلس دهم گذشته و عملکرد نمایندگان مجلس و وزن آنها در بین صاحبان قدرت در مرکز مشخص شده است.
بسیاری از سیاسیون آن زمان و بعد از انتخابات، اصولگرایان را بازنده انتخابات مجلس در ایلام می دانستند، ولی عقیده ما آن زمان خلاف این‌بود و امروز هم خلاف آن است.
به لحاظ تعلق فکری و سیاسی و سابقه عملکردی نمایندگان استان در مجلس و نیز عملکرد حال حاضر آنها میتوان گفت که سنگینی اصالت فکری نمایندگان استان در مجلس به سمت اصولگرایان است.
در مورد تعلق فکری شادمهر و سلام در این مجال بحثی نبوده و بیشتر می خواهیم در مورد جلال میرزایی مطالبی را بیان نماییم.
حضرت یعقوب با علم به اینکه یوسف به نزد ایشان بازخواهد گشت روزها و سالها چشم‌به انتظار نشسته بود.
اصولگرایانی که قدرت تحلیل آنها این روزها را میدید هم جلال را از خودشان دانسته و امروز را به خوبی پیش بینی کرده بودند.
آری،شاید آن روزهاکمتر کسی فکر می کرد این پیش بینی درست از آب در آمده و‌ جلال میرزایی به دامان تفکر خود بازگردد.ولی به هر حال رفتارها و روشهای عملکرد جلال میرزایی نشان می دهد که این‌نماینده که به نام اصلاح طلبان به مجلس رفته تمایل بیشتری به سمت اصولگرایان دارد.
ارتباطات جلال میرزایی و پیگیری های وی و نیز حضورش در نشستهایی که تفکرات ناب اصولگرایی بانی آنها هستند.
در هفته جاری جلال و بهروز میرزایی (برادر و رئیس دفتر سابقش) در جلسه اصولگرایان در خبرگزاری فارس درکنار اصولگرایانی همچون زاکانی و رسایی و ضرغامی و چهره‌ی خبرساز هنری این روزها (مقصودلو-تتلو) قرار گرفت و یکبار دیگر ذات اصولگرا بودن خود را به نمایش گذاشت.


اینکه میرزایی با کوپن اصلاحات به مجلس راه پیدا کرد هم نشان از درایت و زیرکی این نماینده تحصیلکرده در رشته علوم سیاسی دارد.عهده دار شدن ریاست ستاد روحانی در استان ایلام هم یکی دیگر از رفتارهای زیرکانه میرزایی در استان ایلام بود.میرزایی با این حرکت می تواند سهم خود و همفکران راستینش را از مدیریت استان گرفته و از تک‌قطبی شدن مدیریت در استان جلوگیری نماید.

انتقادات هفته گذشته وی از عملکرد محمد رضا مروارید استاندار ایلام و گفتن این جمله که مدیریت استان ایلام باید تغییر کند نشان می دهد که میرزایی در دولت دوازدهم به شدت به دنبال سهم خود از مدیریت های استان ایلام است و امروز تنها مسأله ای که در ذهن او جا ندارد مردم و حل مشکلات آنان است.
شاید اینکه ان روزها می گفتند میرزایی از اعضای شناسنامه دار موتلفه در کرمان بوده امروز تجلی پیدا کرده و میرزایی را به سمت ریشه ی اصیل و البته مبارک خود سوق داده است.
جلال میرزایی امروز در برابر استانداری موضع گرفته که با اظهار نظرهای تندروانه ی خود به عنوان یک اصلاح طلب تندرو همواره حاشیه هایی را در استان ایجاد کرده است.این حرکت میرزایی را نیز می توان به فال نیک‌گرفت ، چرا که مروارید برای ایلام حاشیه های تلخی را به همراه داشته که یقینا استاندار بعدی هرکس باشد از آن حاشیه ها دوری خواهد‌کرد.
به هر حال امروز به همگان اثبات شد که اصولگرایان در ایلام‌نه تنها از نمایندگان مجلس بی سهمیه نبوده اند، بلکه بیشترین سهم را داشته و تاثیر بسیار زیادی در تصمیم گیری های وکلای مجلس دارند.

 شرایط امروز استان ایجاب می کند که میرزایی شفافیت خود را بیشتر کرده و مواضع خود را صراحتا بیان کند. افکار عمومی عملکرد میرزایی را با شفافیت بیشتر می پسندند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب