سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27662
|
08:48 - 1396/04/27
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

برخی از مسئولین شهرستان بر طبل تفرقه می کوبند

برخی از مسئولین شهرستان بر طبل تفرقه می کوبند
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: : عده ای از مسئولین شهرستان دم از اتحادمی زنند ولی به بهانه های مختلف نیروهای مسلح را مورد هجمه قرار می دهند و بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند .

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آبدانان خبر؛ جلسه ای هماهنگی  پنج مرداد به مناسبت اقامه اولین نماز جمعه بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی  به امامت مرحوم آیت الله طالقانی با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

"حسین حاجیلری "امام حمعه آبدانان در این جلسه اظهار داشت:نماز جمعه و امام جمعه یک مامن برای نظام و انقلاب است که به هیچ جناح و حزبی تعلق خاطر ندارد.
وی افزود: تریبون نماز جمعه یکی از مکان ها برای بیان مطالبات به حق مردم است، که بارها مشکلات زیادی از مردم در این تربیون بیان و رفع گردیده است
سرهنگ پاسدار "کرمرضا نصرالهی "فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در این جلسه اظهار داشت:متاسفانه با گذشته چند ماه از انتخابات بعضی از مسئولین شهرستان به جای رفع مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم در فضای انتخابات به سر می برند.

وی افزود: در جلسات شورای اداری شهرستان در ابتدای هر جلسه بجای بررسی مشکلات شهرستان به سمت  تخریب نیروهای ارزشی و خدمتگزار جامعه حرکت می کنند این در حالی است که شهرستان آبدانان با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی و  بیکاری جوانان روبرو است.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان داشت: عده ای از مسئولین شهرستان دم از اتحادمی زنند ولی به بهانه های مختلف نیروهای مسلح را مورد هجمه قرار می دهند و بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند .

نصرالهی با شاره به اینکه طبق قانون اساسی وظیفه سپاه ، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است،افزود: نیروهای مسلح موظفند که با حفظ آمادگی رزمی خود در برنامه های اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی دولت مشارکت کنند.

وی به اصل 147قانون اساسی و فعالیت اقتصادی سپاه اشاره کرد و عنوان داشت:طبق این اصل نه تنها سپاه اجازه دارد ، بلکه موظف کرده که در پیشبرد فعالیتهای دولت ، با آن همکاری و مشارکت نماید.

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان اضافه کرد:بنابراین هرتهدید وآسیبی که متوجه انقلاب و آرمانهای آن شود، در هر جا و هرمکانی ، سپاه طبق قانون باید دخالت و مقابله کند.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به فعالیت های اقتصادی قرارگاه خاتم الانبیاء در کشور  گفت:کمتر از 2درصد از نیروهای سپاه در این قرارگاه کار می کنند و 98درصد از جوانان کشور در این قرارگاه در حال فعالیت هستند.

وی در پایان افزود: این مقام ها و منصب ها دنیوی همگی حاصل خون شهیدان و زودگذر هستند ولی عده ای با غفلت و ندانم کاری قصد  منحرف کردن ذهن مردم و تیشه زدن به ریشه این نظام دارند.


انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب