سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27609
|
14:14 - 1396/04/24
نسخه چاپی

یادداشت مهمان؛

نقدی بر حمله گاز انبری فرماندار آبدانان به سپاه

نقدی بر حمله گاز انبری فرماندار آبدانان به سپاه
اگر از سپاه و نیروهای انقلابی خوشتان نمی آید ،حداقل منصف باشید.حداقل حرفهای دشمن شادکن نزنید.برج و بارو و حصارهای مملکت و نظام وانقلاب را تخریب نکنید.

یادداشت مهمان-کیومرث اردانه:: آنچه در این برهه این حقیر را وادار به نوشتن این سیاهه نمود ، سیل تهمت ها و آماج قرار دادن نیروهای خادم ملک و ملت و انقلاب بود از طرف فرماندار آبدانان و نیروهای تحت امرش.

آقای فرماندار! شما و دوستانتان متاسفانه نه حرمت پیشکسوتان جهاد و شهادت را نگه داشتید ونه حرمت قانون را.نه حرمت خود را نگه داشتید ونه حرمت جایگاهی که در آن خدمت می کنید.از هر جایگاه و تریبونی برای تبلیغ اهداف سیاسی و کارهای نکرده تان به ناصواب استفاده کردید و رقبا و مخالفانتات را به سوء استفاده از تریبون ها متهم میکنید.از جایگاهتان سوء استفاده کرده  و میکنید،جایگاهی که برای حفظ آن و تکیه دادن شما بر آن صندلی خون همقطاران بنده و امثال بنده برزمین ریخته شد تا این مملکت و نظام مقدس آن که برپایه احکام اسلامی بنا گشته حفظ شود.البته بنا نداشته ونداریم که بخاطر وظیفه ای که انجام داده ایم سهمی بخواهیم ولی انتظار ناسپاسی هم نداشتیم که الحمدلله حاصل شد.
حقیرعین فرمایشات حضرتعالی در شورای اداری شهرستان آبدانان را مرقوم میدارم و آن را نقد میکنم:
<<مشاهده میشود که برخی به مردم آدرس اشتباه می دهند.هیچکس با توان دفاعی و افزایش قدرت موشکی مخالف نیست بلکه دولت با تمام توان از توسعه موشکی حمایت کرده است.آنجا اشکال ایجاد می شود که نهاد نظامی به حوزه سیاست و حوزه اقتصاد ورود میکنند و میخواهند رییس جمهور انتخاب کنند.>>
فرموده منسوب به شما که مورد اشاره قرار گرفت چندین اشکال اساسی دارد که به شرح ذیل مورد مداقه قرار میگیرد:
1-در تمام مدت انتخابات و بعد از آن شما و دوستانتان در بوق و کرنا کردید که مردم آگاهند وبیدار و مردم توسعه سیاسی را بر شعار افزایش یارانه ترجیح دادند و مردم ما از مردم سوییس هم آگاهترند و قس علیهذا.پس چه شد آن آگاهی مردم .چرا شما خود را وصی مردم آگاه میدانید و نگران ایشان هستید.مردمی که آگاهند به ناگاه در کمتر از چند روز نااگاه میشوند .یا اینکه هرگاه مردم طبق تمایلات سیاسی شما و دوستانتان انتخاب کردند آگاهند و هرگاه خلاف آن عمل کردند نا آگاه.مردمی که آگاهند با آدرس اشتباهی کسی گمراه نخواهند شد.
2-شما و دوستانتان دقیقا با توان موشکی و دفاعی که هیچ با هر انسان آزاده و توانمندی مخالفید،نشان با آن نشان رییس محترم جمهور در این مملکت آخرین کسی بودید که از حمله موشکی سپاه به تروریست ها خوشحال شدند و آنهم با هزاران نیش وکنایه بیانیه دادند و خواستید این حمله را مصادره به مطلوب کنند.و اگر به تاریخ رجوع کنیم هرکسی که در جناح و جریان مطبوع شما و موافق تفکرات شما بودفارغ از اینکه که بود چنان تقدسی به ایشان دادید که کسی جرات نقد ایشان را نداشته باشد و هرکس مخالف شما بود چنان لجن مالش فرمودید که کسی جرات نکند داعیه نزدیکی به ایشان را داشته باشد.از رفسنجانی مرحوم گرفته تا ناطق و .......گویاوشواهد زنده این ماجراست.
3-جناب فرماندار چگونه ممکن است نهاد های نظامی به زور ریاست جمهور مشخص نمایند و قانون را دور بزنند.آیا شما ما به ازای خارجی این ادعا را سراغ دارید؟ در کجای تاریخ چهل ساله این انقلاب چنین چیزی رخ داده است  که شما مدعی امکان و تکرار چنین اتفاقی هستید.
4-جناب فرماندار عاجزانه استدعا دارم که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را مطالعه بفرمایید.بی اطلاعی از قانون اساسی برای مجری آن آهویی بزرگ است.عین متن قانون اساسی در مورد حدود و ثغور وظایف و اختیارات سپاه پاسداران را در ذیل می آورم.
اصل 150قانون اساسی:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد،برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاورد های آن پابرجا می ماند.حدود ووظایف و قلمرو مسیولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تاکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آنها به وسیله قانون تعین میشود.
ملاحضه میفرمایید که  نقش های مصرح در قانون اساسی برای  سپاه پاسداران  بصورت زیر است :
1-نگهبانی از انقلاب 2-نگهبانی از دستاورد های انقلاب
آیا نگهبانی از انقلاب (آنگونه که منظور شماست)فقط ایستادن در مرزها و جلوگیری و حفاظت از مرزها و درون پادگان بودن است.که مطمئنا جواب منفیست.مگر انقلاب ما انقلاب سرزمینی و در یک محدوده جغرافیایی محدود میشود.اگر اینطور میبود نام این نهاد مقدس را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مینهادند که  نکردند.آنگونه که میدانید و البته حاضر به اعتراف آن نیستید ،حفاظت از انقلاب حفاظت از آن در مقابل طیف مختلفی از آسیب ها و تهدیداتیست که آنرا مورد هجوم قرار میدهد و از جمله آن تهدیدات:تهدیدات سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و......است.پس طبیعی است که سپاه هرجا و در هر جبهه ای که انقلاب مورد هجمه قرار بگیرد سپاه بر خود وظیفه میداند در آنجا حضور داشته باشد چه خوشایند دیگران باشد و چه نباشد.
مبحث دوم در بحث وظایف و اختیارات سپاه مصرح در قانون اساسی اینست که سپاه نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامیست.دستاوردهای انقلاب چیست و کدامند؟
اگر بصورت خلاصه بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را بنویسیم میتوان اینها را برشمرد:ولایت فقیه،حاکمیت الله،حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش،نفی سلطه و سلطه پذیری،منطبق شدن تمام شئونات ملک ومملکت با قوانین الهی و.....
سپاه حافظ و سرباز ولایت فقیه است و درآن شکی نیست.که اگر غیر از این میبود در طول مدت ده سال امامت و زعامت رهبر کبیر انقلاب برای تخطی از وظایفش سپاه میبایست مورد عتاب معظم له قرار میگرفت که چنین نشد ولی بارها همین سیاسیون سیاست باز مورد عتاب ایشان قرار گرفتند و همچنین در طول زعامت مقام معظم رهبری حفظه الله.
سپاه حافظ مردمسالاری دینی مستقر در نظام است و با هر کسی که در پی خاموش و خفه کردن صدای مخالف و ایجاد دیکتاتوری و استبداد و فتح سنگر به سنگر است مشکل داشته  ودارد.
سپاه در طول حیات طیبه خود هماره با استکبار و در راس آن شیطان بزرگ مشکل داشته  ودر جبهه مقابل آن بوده.سپاه همیشه خاری بوده در چشم دشمنان انقلاب و همین باعث بعض و کینه آمریکا وصهیونیست های غاصب بوده.سوال اینجاست شما در کجای این جبهه قرار داردید.
و در آخر صحبت و سخن:
به فرموده خودتان فصل انتخابات تمام شده و ما هم قبول داریم که تمام شده ،پس چرا بعد از انتخابات و به هر مناسبتی شروع به کوبیدن سپاه میکنید.چرا حاضر به دیدن موفقیت سپاه در برخورد با تروریست ها نبودید،چرا دولت تفنگدار را مطرح کردید و .....
دوست گرامی:اگر حاضر به دادن پروژه و کارهای عمرانی به سپاه نیستید ایرادی بر شما وارد نیست،و سپاه هم به زور هیچ پروژه ای را از شما نگرفته(شاهد ماجرا برنامه زنده شبکه یک و اعتراف جناب مهندس جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این مورد)پس چرا آنرا رسانه ای میکنید.مگر اینکه هدفی غیر از اهداف اعلامیتان را دارید و میخواهید بجای کار کردن وخدمات رسانی به ملت حاشیه سازی را در دستور کار قرار دهید.
یا اینکه سعی در رقیب تراشی و انداختن مسئولیت عدم کارایی خودتان بر گردن رقبای دروغین و ساختگی را دارید.بنا به فرموده رییس جمهور محترم:سپاه هیچوقت رقیب مردم نبوده و هیچوقت رقیب بخش خصوصی نبوده است
سپاه به اصرار همین دولت و دول قبل در پروژه های سازندگی کشور وارد شد و اکنون نیز که عکسها و تبلیغات به پایان رسیده دیگر به کارتان نمی آید.
در آخراز حضرتعالی و دوستانتان میخواهم اگر از سپاه و نیروهای انقلابی خوشتان نمی آید ،حداقل منصف باشید.حداقل حرفهای دشمن شادکن نزنید.برج و بارو و حصارهای مملکت و نظام وانقلاب را تخریب نکنید.
((از آن این داستان گفتم که امروز                   بدانی قدر و بر هیچش نبازی
  به پاس هر وجب خاکی از این ملک              چه بسیار است آن سرها که رفته
 زمستی بر سر هر قطعه از این خاک               خدا داند چه افسر ها که رفته))
 
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد