سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27601
|
08:01 - 1396/04/24
نسخه چاپی

گزارشی از ادامه اعتراضات کارکنان پتروشیمی ایلام:

سرکوب معترضان با تهدید به اخراج

سرکوب معترضان با تهدید به اخراج
کارکنان پتروشیمی ایلام همچنان خواهان احقاق حق بوده و اخیرا با وجود اصرار فراوان نتوانستند مطالبات خود را از رئیس هيئت مدیره درخواست کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد؛ اخیرا در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر مشکلات کارکنان پتروشیمی ایلام منتشر شد که بسیاری از مطالبات این کارکنان به حق و به جا بود.

ماجرای جدید کارکنان مطالبه گر پتروشیمی از این قرار است که چند روز پیش که از حضور "سلیم نژاد"، رئیس هیئت مدیره در پتروشیمی ایلام با خبر شدند، درخواست مهلتی چند دقیقه ای برای انعکاس مطالبات خود به آقای سلیم نژاد داشتند.

اما پس از حضور وی در پتروشیمی ایلام به نحوی فضا امنیتی بود که امکان انتقال درخواست ها و مطالباتشان به رئیس پتروشیمی میسر نشد، اما جا دارد از نیروی محترم انتظامی و حراست جهت برخورد دوستانه و در شان کارکنان این شرکت و درک مشکلات پیش و روی کارکنان تقدیر و تشکر به عمل بیاید.
 در ادامه این گردهمایی با برخورد ناشایست جناب سلیم نژاد با بکار بردن اصطلاحات غیر متعارفی به این صورت که (پرسنل چکاره اند و من حرفی با اینها ندارم) و عدم توجه به این هم افزایی و مطالبات کارگری پرسنل پتروشیمی ایلام همراه بود تا جایی که حاضر نشد با پرسنل صبور و نجیب این مجموعه که سالها در پی مشکلات و دردها چهره در هم کشیده و تحمل ریاضتها کرده اند گفتگویی دوستانه و دلجویانه داشته باشد !

گفتنی است که دغدغه های اساسی پرسنل هنوز پس از ۱۲ سال بر زمین مانده و گویا در این وانفسای بلاتکلیفی کسی جوابگوی پرسنل زجرکشیده ی این شرکت نیست.

لازم به ذکر است برخی از پرسنل در گفتگو با ایلام رصد مدعی شده اند که مدیران مجموعه با انتشار اسامی چند نفر از کارکنان، آنان را به اخراج از کار تهدید کرده اند که در این زمینه  پرسنل این شرکت اعلام داشتند که عملا از تحمل شرایط کنونی کاسه صبرشان لبریز و تا زمانی که نتیجه مطالباتشان از قبیل تبدیل وضعیت، واگذاری منازل مسکونی و پرداخت ارزشیابی های معوقه ۹ ساله مشخص نگردد همچنان به اعتراضات ادامه خواهند داد.

در پایان کارکنان مجتمع پتروشیمی خواستار حمایت نمایندگان مجلس در راستای احقاق حقوقشان شدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد