سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27595
|
14:05 - 1396/04/23
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

رئیس جمهور شعارهای زمان انتخابات را اجرایی کند/ انتقاد از سهمیه استخدامی استان ایلام در کشور

رئیس جمهور شعارهای زمان انتخابات را اجرایی کند/ انتقاد از سهمیه استخدامی استان ایلام در کشور
امام جمعه ایلام گفت: متاسفانه دولت تدبیر و امید از سهیمه استخدام کشور 36 نفر را به ایلام تخصیص داده است و آیا این حق مردم ایلام است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلامحمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران در مقابل تهدید و فشار دشمنان عقب نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: نشست منافقین در پاریس لکه سیاه رفتار فرانسوی‌ها و تحقیر و توهین به وزیر خارجه ایران بود، قطعا این نشست نقطه ابهامی در روابط ایران و کشور فرانسه است، خصومت و دشمنی رژیم فرانسه به ملت ایران ریشه داراست و در طول 39 سال نظام اسلامی همواره پناهگاه مخالفین نظام به ویژه سازمان منافقین 17 هزار ایرانی بوده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: علاوه بر دولت فرانسه رژیم‌های آمریکا و صهیونیستی و  آل سعود در مخالفت و دشمنی با ملت ایران هماهنگ و هم سو بوده است. وزارت خارجی و دیپلماسی لبخند راجع به گروه خیانتکار راجع به نشست این گروهک، موضع‌گیری قاطع و انقلابی داشته باشد.

فتنه‌گران در تدارک نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تقسیم سازی نظام اجرایی و فرهنگی و دانشگاهی هستند

لطفی تصریح کرد: فتنه‌گران 88 در تدارک نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تقسیم سازی نظام اجرایی وفرهنگی و دانشگاهی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آنها در صدد حضور فعال در پشت پرده سیاست‌های تخریبی در عرصه‌های مختلف هستند، بازیگران این صحنه از مهره‌های کلیدی دنبال فرصت هستند که در لحظه حساس و حیاتی ضربات خود را بر نظام و انقلاب وارد سازند و انتقام فتنه 88 را از مردم و رهبری بگیرند. قطعا در این بازی بچگانه باید منتظر فرصت کوبنده ذوالفقار علی زمان رهبری حکیم، شجاع، مقتدر و ولایتمدار باشند.

وی ادامه داد: معاویه در یک نامه حضرت علی (ع) را تهدید به جنگ مسلحانه برای جبران شکست‌هایی در فتنه جمل و جنگ صفین می‌کند که حضرت در پاسخ  فرمود مرغابی را از آب می‌‌ترسانید با همان شمشیر و بازوی کوبنده که نزدیکت است به درک واصلت می‌کنم و ضربات کوبنده خود را فرود می‌آورم. حالا باید به فتنه گران88 - 77 پس از پیروزی اصلاح طلبان در صدد ایجاد فتنه هستند.

حماسه‌سازان 9 دی با پیروی از مقتدای خویش منتظر صدور فرمان رهبر هستند

امام جمعه ایلام اضافه کرد: فتنه‌گران بدانند ذوالفقار ظلم ستیز و عدالت محور در دست رهبری هستند و حماسه‌سازان 9 دی با پیروی از مقتدای خویش منتظر صدور فرمان رهبر حکیم و شجاع جان برکف هستند که طومار عمر ننگین شما را بپیچند.

لطفی تصریح کرد: مسئولان آمریکایی با تکرار قول براندازی نظام و تغییر نظام ایران به مزدوران داخلی و شکست خوردگان فتنه 88 روحیه و وعده کمک مالی و سیاسی می‌دهند، البته تغیر نظام در ایران همان سیاستی است که در قالب‌های مختلفی مانند براندازی از سوی آمریکا و غرب نزدیک به 4 دهه (40 سال) است ک دنبال می‌شود و این راهبرد در ماه‌های اخیرو از زبان مقامات واشنگتن شنیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: از سوی دیگر برخی از رفتارها و اقدامات برخی از مسئولان اجرایی و حامیان اصلاح طلبان آن به تضعیف و تخریب و محدود کردن اعتبارات به نهادهای انقلابی مانند سپاه و نیروی مقاومت در محافل و مجالس و رسانه‌های وابسته اردوگاه اصلاح طلبان همگامی با اظهارات مقامات آمریکا به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: درست زمانیکه که مجالس سنا و کنگره آمریکا علیه سپاه و نیروهای قدس در حال تدارک تحریم‌های جدید است در داخل هم برخی افراد به بهانه‌های واهی بودجه‌های نظامی را مورد نقد قرار می‌دهند که کاملا واضح است که آمریکایی‌ها برای تضعیف و براندازی نظام در داخل از زبان اصلاح طلبان افراطی و فتنه‌گران بارها حذف عنصر ولایت فقیه را از اهداف راهبردی خود اعلام می‌کنند.

شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم، نظارتی نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم، نظارتی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تمام قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی پیش از ابلاغ باید به تائید شورای نگهبان برسند تا مغایر با شرع مقدس و قانون نباشند.

وی ادامه داد: امام راحل جایگاه شورای نگهبان را مهم دانستند و فرمودند جایگاه شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون است، رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان را نماد دین و آرامش و اطمینان و سکینه قلب مومنین معرفی می‌کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب به نظام بخشیده است بنابراین شورای نگهبان در حرف و کار خویش امین ملت و رهبر است و همه موظفند به چشم امین به آن نگاه کنند.

لطفی به سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام حضرت حمزه سید الشهداء اشاره کرد و افزود: حمزه یکی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ اسلام که در راه قرآن و دفاع از اسلام و پیامبر فداکاری و ایثار و مجاهدت را به حد اعلی رساند و در شرایطی که توحید در مقابل شرک و خدا پرستی در مقابل بت پرستی قرار گرفته بود و پیامبر اسلام به حامیان دلسوز و صدیق نیازمند بود به یاری شتافت و در این راه عاشقانه و مظلومانه و زبان روزه به شهادت رسید.

امام جمعه ایلام گفت: متاسفانه دولت تدبیر و امید از سهیمه استخدام کشور 36 نفر را به ایلام تخصیص داده است که حق مردم این استان نیست.

وی در ادامه نیز از رئیس جمهور خواست شعارهای زمان انتخابات را اجرایی نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد