سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27587
|
08:06 - 1396/04/22
نسخه چاپی

حکایت رونالدینیو، صداوسیما و گرمای دهلران و مهران

حکایت رونالدینیو، صداوسیما و گرمای دهلران و مهران
کاش مدیران استان ایلام که در راس آنها مسئولی قرار دارد که شب و روزش در شبکه های اجتماعی سپری می شود هشتگی برای مردم مظلوم دهلران و مهران راه بیاندازد.

به گزارشايلام بيدار، در بین تمامی فوتبالیست های دنیا، یک فوتبالیست برزیلی از همه آنها متمایز بود آن هم به خاطر حرکاتی که خاص خودش بود.

رونالدینیو هر گاه توپی نصیبش می شد به طرفی نگاه می کرد ولی پاسش را به جایی دیگر می داد.
این حرکت امروز در صدا و سیمای ما در قبال گرمای غیر قابل تحمل دهلران و مهران شکل گرفته است.
صدا و سیما در بخش های مختلف خبری خود، در چند روز اخیر همواره نام این دو شهرستان را به عنوان گرمترین شهرهای کشور ذکر کرده اما نگاهش را به سمت خوزستان و شهرهای آنجا برده و گزارش های زنده خود را از گرمای هوای آنجا منتشر می کند.
وزیران و مدیران دولت نیز بالطبع این نگاه به خوزستان سفر کرده و از مشکلات مردم این استان آگاه می شوند اما مردم دهلران و مهران با دمای بالای ۵۰ درجه تنها بخش هواشناسی صدا و سیما را به خود اختصاص می دهند و خبری از پخش زنده گزارش و سفر وزیران و مدیران نیست؛البته متولیان استان هم هیچ کاری در این خصوص انجام نمی دهند و مثل مابقی رخداد ها روزه سکوت می گیرند.
کاش مدیران استان ایلام که در راس آنها مسئولی قرار دارد که شب و روزش در شبکه های اجتماعی سپری می شود و فقط به دنبال نیش و کنایه زدن به منتقدان هست یکبار هم در توییتر،تلگرام و ... از این بی عدالتی سخن بگوید و هشتگی برای مردم مظلوم دهلران و مهران راه بیاندازد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب