سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27569
|
08:32 - 1396/04/21
نسخه چاپی

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام:

هیچ جریانی حق انحصار پیروزی انتخابات را ندارد / تنها وظیفه‌ منتخب خدمت به مردم است

هیچ جریانی حق انحصار پیروزی انتخابات را ندارد / تنها وظیفه‌ منتخب خدمت به مردم است
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: هیچ جریانی حق انحصار پیروزی انتخابات را ندارد.

به گزارشايلام بيدار،"محمدتقی قاسمی"، دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در دیدار با اعضای کمیته رسانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در مکتب ما شکست وجود ندارد چرا که به تکلیف عمل می‌کنیم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: کسی که به تکلیف عمل می‌کند هیچگاه در اندیشه و تفکر و مکتب او شکست معنا و مفهوم ندارد، حرکتی در کشور انجام شد و استان ایلام نیز از این حرکت انقلابی دور نماند و این تشکیلات راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابات وارد این عرصه شده که لبیکی به فرامین رهبری بود و جا دارد از همه رسانه‌ها که در حضور حداکثری مردم نقش آفرینی کردند سپاسگزاری شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: 40 میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و این اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را به دشمنان نشان داد.

قاسمی تصریح کرد: پیروز اصلی انتخابات نیز اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و هیچ جریانی حق انحصار این پیروزی را ندارد و هرکسی هم انتخاب شود تنها وظیفه دارد به مردم خدمت کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: باید به همه دستمریزاد و خدا قوت عرض شود چون این اقتدار با کمک مردم و با حضور در صحنه انتخابات حاص شده است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد