سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27427
|
06:58 - 1396/04/15
نسخه چاپی

رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران اعلام کرد؛

صادرات 91 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق

صادرات 91 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق
رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران،گفت: در سه ماهه نخست از سال جاری تاکنون 91 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آوای مهران، "اسماعیل مهدوی پور"، رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفتد: اين كالا ها تحت نظارت اداره استاندارد شهرستان مهران به كشور عراق صادر شده است كه بيشترين آن شامل سنگهاي ساختماني ، مواد لبني  و مواد شيميايي بوده است.

وی اظهار کرد: این میزان کالای استاندارد پس از نظارت و کنترل کارشناسان و بررسی 828 پرونده صادراتی و وارداتی از این شهرستان به عراق صادر شده است.

رییس اداره استاندارد مهران افزود : در سه ماه گذشته تعداد 102 آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاههای استاندارد مهران انجام شد كه بيشترين كالاي تعيين ماهيت شده مواد شيميايي و سنگهاي ساختماني بوده است.

مهدوی پور اضافه کرد: در همين مدت 27 مورد بازرسي و نمونه برداري از واحدهاي توليدي و 70 مورد بازرسي از مراكز عرضه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: شهرستان مهران به سبب اینکه یکی از درگاه ‌های اصلی صادرات و واردات به کشور عراق به شمار می‌رود عملکرد، نظارت و آزمایشگاه‌ استاندارد در سطح اين شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد