سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27396
|
07:12 - 1396/04/14
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام:

شاهد روند فزاینده مصرف برق در استان هستیم/ضرورت توجه به مصرف بهینه

شاهد روند فزاینده مصرف برق در استان هستیم/ضرورت توجه به مصرف بهینه
شیرخانی گفت: سقف مصرفی استان که بایستی از آن محدوده بیشتر تجاوز نمیکردیم 300 مگاوات بود که در روزهای گذشته از مرز 332 مگاوات عبور کردیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "هادی شیرخانی" مدیر عامل شرکت برق استان  در گفتگو با ایلام رصد، گفت:  هم اکنون ما در پیک بار قرار داریم و در واقع مصرف ما از خط قرمز هم عبور کرده است

وی اظهار کرد: سقف مصرفی که برای استان تعریف شده بود و بایستی از آن محدوده بیشتر تجاوز نمیکردیم300 مگاوات بود که در روزهای گذشته از مرز 332مگاوات هم عبور کردیم.

شیرخانی افزود: این اضافه باری که به واسطه افزایش دما تحمیل شد با تلاش همکارانمان و به کارگیری تمام توان در بحث تولید توانسته ایم بدون اعمال خاموشی ناشی از کمبود بار اینروزها را پشت سر گذاریم؛ اما درصورتی که همین روند فزاینده مصرف را شاهد باشیم قطعا با خاموشی ناخواسته مواجه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: چرا که علاوه بر محدودیتهای تولید محدودیت های تجهیزات را هم در کشور و استان داریم و این تجهیزات سقف خاصی را از مصرف میتوانند عبور دهند و بیش از آن تجهیزات جواب نمیدهند و با پارگی سیم و سوختن ترانس و ... مواجه میشویم.

شیرخانی با توصیه به مردم عنوان کرد: لذا بنده تقاضامندم از هم استانی های عزیزمان که مدیریت مصرف را در سرلوحه کارشان قرار دهند. ما انتظار مصرف نکردن را نداریم بلکه میگوییم درست مصرف کنید؛ بعنوان مثال از تجهیزات پرمصرف در ساعات اوج بار استفاده نکنید، روزها از ساعت12تا16 و شبها از ابتدای غروب تا ساعت پایانی شب ساعات اوج بار است که شهروندان بایستی رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد