سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27305
|
10:16 - 1396/04/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

سپاه امروز به مانند دوران بنی صدر مورد هجمه قرار گرفته است

سپاه امروز به مانند دوران بنی صدر مورد هجمه قرار گرفته است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه در دهه ۶۰ مورد هجوم بنی صدر و منافقین و لیبرال ها قرار گرفت و امروز هم شاهد این حمله ها هستیم.

به گزارشايلام بيدار،سردار "سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در جشن گرامیداشت عملیات کربلای یک و سالروز آزاد سازی مهران اظهار کرد: پاسدارانی که بدون هیچ چشمداشتی برای مجد و عظمت اسلام دفاع می کنند اما متاسفانه در داخل ناجوانمردانه مورد هجمه متعدد قرار می گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ابراز کرد: امروز افتخار ما،مردم هستند و شما سرباز و رهبری هستید و نباید قدرت خود را فراموش کنید،نباید اجازه داد به نیروهای مسلح توهین شود و آنها تضعیف شوند و البته در هیچ کشوری نیروهای مسلح را تضعیف نمی کنند چرا که اگر نیروی مسلح تضعیف شد آن کشور اقتدار و پیشرفت ندارد و نمی توانند راه پیشرفت را طی کنند.

وی افزود: بیایید بررسی کنید سپاه کدام پروژه را به زور و به درخواست خود گرفته است؟ کدام سلاح را سپاه علیه ملت استفاده کرده است؟

سردار حسینی گفت: امروز سپاه افتخار نوکری مردم را دارد و ما مفتخریم آوازه سپاه نه در ایران و نه در خاورمیانه بلکه در جهان طنین افکن شده است؛ چرا باید سنای آمریکا سپاه را تحریم کند؟ چرا باید اروپا سردار سلیمانی را تحریم کند؟ باید به مردم حرف راست و درست را گفت.

وی ادامه داد: ملت عزیز و مردم بزرگوار ما باید به سمت وحدت و انسجام برویم که آن ضامن امنیت و استقلال و پیشرفت کشور است، باید مسائل سیاسی و جنجال‌آفرینی و جو سازی و ایجاد جو روانی را رها کنیم، انتخابات تمام شده است و باید با مردم رو راست بود، به وعده هایی که داده اید عمل کنید و آنچه را به مردم در خصوص معیشت مردم گفته اید عمل کنید، باید به فکر پیشرفت و آسایش مردم بود، باید به فکر جوانان بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: راهی نداریم جز اینکه از ظرفیت داخلی کشور و نیروی توانمند جوان استفاده کرد، مردم عزیز شما انتظار دارید که جوانان بیکار شما سر کار بروند و دولتمردان وظیفه دارند که این شرایط را فراهم کنند، مدیریت کشور در اختیار دولت است و او وظیفه دارد که برای مردم کار کند، فرار به جلو معنا ندارد و نباید با جو سازی آرامش مردم را به هم ریخت، باید ظرفیت ها را بالا برد.

سردار حسنی تصریح کرد: آزادی یعنی اینکه همه مردم حق حرف زدن دارند و اکثریت و اقلیت معنا ندارد و آزادی یعنی آنچه ملت می خواهد و آنچه امام برای مردم به ودیعه آورد، باید اشتباه نکنیم و گل به خودی نزنیم و در سایه وحدت و انسجام و هماهنگی و تلاش برای آرامش مردم تحت حمایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم به اهداف عالیه نظام برسیم.

وی تاکید کرد: در 17 خرداد بود که داعشیان و تکفیری های کوردل به قصد بر هم ریختن امنیت کشور به ساختمان مجلس و حرم حضرت امام، حمله کردند و در فاصله زمانی کوتاه با پاسخ دندان شکن سپاه به این خفاشان کوردل، سنای آمریکا، ملت شما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تحریم قرار داد؛ اما سپاه با یک دیپلماسی قوی نظامی و هماهنگی با کشورهای دوست همچون عراق، سوریه و روسیه عملیات موشکی را طراحی و اجرا کرد و نکته ای که تا کنون کسی به آن نپرداخته این بود که در کنار دست ما مقر فرماندهی این عملیات در استان دیاله عراق طراحی شده بود و همزمان با غرش موشک های پاسداران جان بر کف گروه رزمی پهبادی سپاه به مقر فماندهی تکفیری ها در دیالی حمله کرد و فرماندهان طراح عملیات را به درک واصل کرد.

این فرمانده نظامی گفت: امروز مردم در شرایط آسایش امنیت به سر می‌برند، اما خون هزاران پاسدار در این راه به زمین ریخته است و ما باید آن را پاس بداریم.

وی عنوان کرد: سپاه در بازسازی، ساخت اتوبان، ساخت بزرگراه، ساخت سد و آبیاری و زهکشی، ساخت مترو، مهار آبهای مرزی و برق، پتروشیمی و ساخت جاده و ده ها پروژه بزرگ برای پیشرفت کشور و برای مردمی که بزرگ هستند و برای ملتی که شایسته و عزیز هستندف انجام داده و در کنار شما ایستاده است.

سردار حسینی تصریح کرد: هم اکنون قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال احداث بزرگراه ایلام به مهران است و البته پروژه بزرگ طرح گرمسیری در مسیری به طول ۴۵۰ کیلومتر از حوالی نوسود تا دهلران، سپاه آن را را انجام می دهد و اگر سپاه آن را انجام نمی داد باید کنسرسیوم ها و شرکت های بزرگ خارجی این طرح بزرگ را انجام می دادند، ولی سپاه این طرح بزرگ را که از طرح های رهبری است انجام داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)  اظهار کرد: استحضار دارید سپاه هیچ طرحی را به زور و به خواسته خود انجام نداده، بلکه با خواسته و درخواست دولت و شرکت در مناقصه ها آن را برنده شده و البته پیمانکارانی بوده اند که قیمت های بسیار بالایی داده اند ولی سپاه با قیمتی پایین تر و ارزان تر و مطلوبتر و سریع تر پروژه ها را به بهره برداری رسانده است و در این راه، سپاه می خواهد کربلای دیگر و والفجر و رمضان و خیبر دیگری را در خدمات رسانی به مردم خلق کند.

وی گفت: شهر مهران رنگین است از خون بزرگ مردانی از سراسر کشور تا ما از برکت نعمت امنیت برخوردار باشیم.

سردارحسینی اظهار کرد: از ویژگی های عملیات کربلای یک، ولایت پذیری رزمندگان بود و این عملیات در شرایط نابرابر و در زمان کوتاه طراحی و اجرا شد و دومین ویژگی این عملیات تعداد کم رزمندگان ما در مقابل دشمن آماده و تا دندان مسلح بود و از ویژگی های خاص این عملیات، در روز بودن آن بود.

وی افزود:  ما برای اولین بار در روز نبرد را تجربه کرده و رزمندگان با همین عملیات در روز به ارتفاعات تسخیر ناپذیر قلاویزان دست یافتند و این یک ویژگی بود برای سایر عملیات های دیگر که از تجربیات آن استفاده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان تصریح کرد: از ویژگی‌های دیگر این عملیات پایه‌گذاری و قدرتمند شدن رزمندگان اسلام برای عملیات کربلای ۵ بود.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران اسلامی از بدو انقلاب و تا امروز در برابر دشمن ایستاده و مقاومت کرده است و در اوایل انقلاب در جنوب و غرب  در برابر ضد انقلاب ظهور و در برابر بنی صدر و توطئه های دهه 60 او ایستاد و در دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان یکی از نقش آفرین ترین ها در میدان نبرد ایستاد و از کیان اسلامی دفاع کرد.

سردار حسینی تاکید کرد: در عملیات بیت المقدس و در کنار دوستان ارتشی عملیات های مشترکی را انجام می دادیم و اولین واحدی که وارد خرمشهر شد و ندای آزادی خرمشهر سر زد، واحدی از سپاه به فرماندهی شهید احمد کاظمی در لشکر نجف اشرف بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خاطر نشان کرد: سپاه عملیات های بزرگی را طراحی و انجام داد؛ همانند عملیات رمضان، خیبر، محرم، والفجر10، فتح فاو، کربلای 5 و عملیات مرصاد.

وی افزود: طراحی رزمندگان پاسدار و بسیجی منجر به فتح عملیات کربلای ۵ شد، همان عملیاتی که جهان را تسلیم و  سازمان ملل را مجبور کرد که قطعنامه 595 رای به نفع جمهوری اسلامی صادر کند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد