سرویس: اجتماعی
کد خبر: 27258
|
13:11 - 1396/04/07
نسخه چاپی

رئیس دانشکده الهیات ایلام:

17 هزار شهید ترور اوج مظلومیت نظام و ملت ایران است

17 هزار شهید ترور اوج مظلومیت نظام و ملت ایران است
رئیس دانشکده الهیات ایلام گفت:17 هزار شهید ترور اوج مظلومیت نظام اسلامی و ملت ایرانی اسلامی را ثابت می‌کند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام دکتر مهدی اکبر نژاد، دانشیار دانشگاه ایلام، صبح امروز (7 تیر) در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: 17 هزار شهید ترور نشان‌دهنده اوج مظلومیت نظام اسلامی و ملت ایرانی اسلامی را ثابت می‌کند.

وی، بابیان اینکه بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی به جرم اینکه دل درگرو نظام اسلامی داشتند به دست منافقین کوردل ترور شدند، افزود: همان کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، در برابر این جنایت‌ها سکوت کردند و به‌به و چه چه کردند و از آنان حمایت کردند.

حجت‌الاسلام اکبر نژاد، بابیان اینکه این‌ها امروز، مدعی پرچم‌داری مبارزه با تروریسم در جهان هستند، افزود: شماها آن روزها حاضر نبودید یک جمله در محکومیت این ترورهای خشن ابراز کنید، امروز یکی از طنزهای دنیا همین است که فضای سنگین رسانه‌ای در دنیا حاکم است که نمی‌گذارند مردم دنیا از حقایق آگاه باشند، چون خودشان عامل جنایت و ترورها هستند.

وی، یادآور شد: امید است روزی برسد که تمام مردم دنیا حقایق و واقعیات موجود در دنیا را بشناسند و مدعیان دروغین حقوق بشر را که فریبکارانه می‌خواهند سکان جهان را در دست بگیرند، پس بزنند و عدل و داد در جهان حکم‌فرما شود.

 

اکبرنژاد، گفت: هدف همه انبیاء الهی در جهان برای برپایی قسط و عدالت بوده است و درواقع هدف از تشکیل حکومت اسلامی رسیدن به عدالت است، یکی از زمینه‌های برقراری این عدل و داد، تلاش‌های دستگاه قضایی است که برای رسیدن به احقاق حقوق کامل مردم و کم کردن زمینه جرم در جامعه باید به دو نکته توجه داشت.

وی، با اشاره به اینکه تلاش‌ها و کارهای زیادی در دستگاه قضایی انجام‌شده است، بیان کرد: بسترسازی برای از بین بردن زمینه‌های جرم و بزهکاری با همکاری همه دستگاه‌های متولی و فرهنگی ازجمله برنامه‌هایی است که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد که زمینه‌های ارتکاب به جرم در جامعه به حداقل برسد.

این استاد دانشگاه‌های استان، بیان کرد: بر اساس آمار ارائه‌شده 11 میلیون نفر جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد که برخی نیز از سن ازدواج گذشته‌اند و این امر یک چالش جدی است که باید موردتوجه همه مسئولان متولی و فرهنگی کشور قرار گیرد و این آمارها خیلی هشداردهنده است و امروز با چالش‌های جدی به‌ویژه در موضوع خانواده و طلاق روبرو هستیم.

وی، بابیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: بسترسازی برای کاهش زمینه‌های جرم یکی از وظایفی است که بسیج همه دستگاه‌ها و نیروهای خدوم نظام اسلامی را می‌طلبد و باید در این عرصه به همه طور جدی وارد شد.

اکبر نژاد، بابیان اینکه آگاهی بخشی به مردم و کمک به اطلاع‌رسانی به مردم در راستای آشنایی با حقوق خود نقش مهمی در تحقق عدالت دارد، خاطرنشان کرد: برای اجرای عدالت و برای رسیدن به نقطه‌های مطلوب از کمک همه آحاد مردم و بخش‌ها باید کمک گرفته و همه شخصیت‌ها و اقشار مختلف مردم در این زمینه حضورداشته باشند و اگر زمینه حضور مردم فراهم شود همه امور به نقطه مطلوب خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد