سرویس: سیاسی
کد خبر: 27255
|
12:59 - 1396/04/07
نسخه چاپی

عضو فراکسیون روحانیت مجلس

حملات برخی دولتمردان به سپاه مغرضانه است

حملات برخی دولتمردان به سپاه مغرضانه است
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حملات برخی دولتمردان به سپاه مغرضانه و جاهلانه است و ورود سپاه به اجرای برخی طرح‌ها با درخواست دولت‌ها انجام می‌شود که بسیاری از پیمانکاران قادر به انجام آن نیستند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات برخی دولتمردان به سپاه گفت: حملاتی که از سوی برخی از دولتمردان به سپاه پاسداران می‌شود عملیات ناشیانه یا مغرضانه و یا جاهلانه است و به هیچ وجه این‌گونه رفتارها از سر دلسوزی برای مردم انجام نمی‌شود.

وی افزود: هم در حوزه امنیت و هم در حوزه پروژه‌های سنگین ملی عمرانی اگر سپاه پاسداران را حذف کنیم قطعاً جایگزینی برای آن در کشور نخواهیم داشت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: ورود دولت به اجرای پروژه‌های عمرانی با درخواست دولت‌ها انجام می‌شود و سپاه اجباری برای این کار به کسی نمی‌کند و از سوی دیگر این فرصت، فرصتی طلایی برای دولتهاست. پیمانکاری با عزمی راسخ مثل سپاه وجود داشته باشد و کار را با جدیت دنبال کند و بازوی توانمندی برای توسعه کشور در آینده به حساب آید.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی کشور توسط سپاه کشور را به سمت یک توسعه واقعی پیش می‌برد و اقدامات سپاه در این حوزه یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌رود و انجام این پروژه‌ها با هماهنگی و تعامل 100 درصدی با دولت‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای برخی پروژه‌ها همچون پروژه آبرسانی در غرب کشور کاری است که تنها از دست سپاه پاسداران ساخته است و اجرای اینگونه پروژه‌ها توسط سپاه کاری است که بسیاری از پیمانکاران قادر به انجام آن نیستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب